در حال بارگذاری ...
برای اجرا در پردیس تئاتر شهرزاد

پیش‌فروش "پچ‌پچه‌های پشت خط نبرد" آغاز شد

پیش فروش بلیط نمایش "پچ‌پچه‌های پشت خط نبرد" به کارگردانی اشکان خیل‌نژاد برای اجرا در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز شد.

به گزارش ایران تئاتر پیش فروش بلیط‌های نمایش "پچ‌پچه‌های پشت خط نبرد" از دیروز ساعت ۱۲ در سایت تیوال آغاز شده.
"پچ‌پچه‌های پشت خط نبرد" نوشته علیرضا نادری و به کارگردانی اشکان خیل‌نژاد از ۲۵ مرداد اجراهای خود را در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز می‌کند.
در این نمایش محمد اشکان‌فر، سینا بالاهنگ، حمید رحیمی، کیوان ساکت‌اف، محمدهادی عطایی، مهدی فریضه، امیراحمد قزوینی و نوید محمدزاده به ایفای نقش می‌پردازند.
"پچ‌پچه‌های پشت خط نبرد" به کارگردانی اشکان خیل‌نژاد دی و آذر سال‌۹۱ در سالن اصلی مولوی به صحنه رفته و با استقبال مخاطبان رو‌به‌رو شده بود.
اشکان خیل‌نژاد این‌روزها نمایش "پسران تاریخ" را در سالن چهارسو مجموعه تئاترشهر اجرا می‌کند و پیش از این نمایش‌های بالاخره این زندگی مال کیه؟ و نورگیر را کارگردانی کرده.
از دیگر عوامل این نمایش که کاری از گروه تئاتر تازه است می‌توان به محمد قدس(مدیر تولید)، اشکان خیل‌نژاد(طراح صحنه و لباس)، رضا حیدری(طراح نور)، محمد غلامی(طراح گریم)، علی شهبازی(موسیقی)، اردشیر رستمی(تصویرساز)، آرمان کوچکی(طراح پوستر و بروشور)، راحیل مرشدی(دستیار کارگردان) و داوود ونداده و محمدرضا رشیدی(مدیران صحنه) اشاره کرد.
این نمایشنامه داستان ۸ رزمنده است که در بین آتش بس دوجنگ ایران و عراق در  سال ۶۸  و عملیات رمضان در سال ۶۱  اتفاق می افتد.
"پچ‌پچه‌های پشت خط نبرد" از ۲۵ مرداد تا ۲۵ شهریور ساعت ۲۲:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد واقع در خیابان نوفل‌لوشاتو، تقاطع خیابان رازی    به صحنه می‌رود.




مطالب مرتبط

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

پردیس تئاتر شهرزاد در اردیبهشت میزبان سه نمایش متفاوت است؛ نمایش‌های «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»، نمایش موزیکال «بیژن و منیژه» و نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» در این مجموعه روی صحنه می‌روند.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران