در حال بارگذاری ...
یادداشت اشکان خطیبى بر نمایش «ما سه نفر بودیم»

ما بیشتر از سه نفر بودیم

اشکان خطیبی یادداشتی برای نمایش «ما سه نفر بودیم» که این روزها در تالار مولوی کوچک بر صحنه است،در اختیار ایران تئاتر قرار داده که از نظر می گذرانید .

آنچه بر صحنه سالن کوچک  تالار مولوى جان مى گیرد نمایش نیست، جرقه ى اولینِ شورى است بى حد ناشى از عشق چند جوان بر صحنه. 
صالح علوى زاده ، پویان محمودى و پویا چوداریان در اقدامى جسورانه روایتى تلخ از بطن اجتماع شان را بر عهده دارند.
روایت قتلى ناموسى! آن هم براساس یک سوتفاهم که از ٣ منظر متفاوت با کمترین میزانس ممکن جان مى گیرد.
سه شیوه ى دیالوگ نویسی متفاوت و درخشان، بازى هاى با طراوت و بازیگوشى روایى از سوى هر سه راوى، تماشاى این نمایش را دلنشین کرده است.

اول دستخوش به سجاد افشاریان براى حمایت از این گروه جوان و زدن رنگ واقعیت به آنچه تا قبل از اجراى اثر براى گروه یک رویا بوده. 
دوم حضور در تاریکى  تارا صلاحى و صدایش که همزمان عهده دار تجسم بخشیدن به نقش خواهر سینا ( قربانی داستان) و اجراى موسیقى متن اثر است.
کاش مى شد بیشتر دید و شنیدش.

«ما سه نفر بودیم» تجربه اى از صالح علوی زاده ،پویان محمودی و پویا چوداریان با همراهى تارا صلاحى است که تا 22 مرداد ساعت 18 در تالار مولوى، سالن کوچکـ اجرا می شود.

از دیگر عوامل نمایش می توان به سجاد افشاریان(تیهه کننده)، مصطفی اسفندیاری(طراح نور)، شهرزاد مظاهری(طراح لباس)، علی امیری(طراح پوستر و بروشور)، پیام یارایی(طراح و ساخت تیزر)، پگاه زارعیان(دستیار کارگردان و برنامه ریز)، شادی خواجه ، سورنا زاهدی و احمد نخجوانی(گروه کارگردانی)، ملیکا قدیمی(عکاس)،‌ سام بهشتی(مشاور رسانه)، سارا حدادی(مشاور تبلیغات)، امیر قالیچی(تبلیغات مجازی) و علی باقری(سرپرست تئاتر کار) اشاره کرد.
 




نظرات کاربران