در حال بارگذاری ...
با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی افتتاح می‌شود

پروژه کارگاهی از تمرین تا اجرا با اجرای نمایش «من و شهرم» در دماوند

آئین افتتاح پروژه کارگاه‌های آموزشی «از تمرین تا اجرا» به همراه اجرای نمایش «من و شهرم» با حضور مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی در شهرستان دماوند برگزار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر آئین افتتاح پروژه کارگاه‌های آموزشی «از تمرین تا اجرا» به همراه اجرای نمایش «من و شهرم» با کارگردانی فرهاد تجویدی، با حضور مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی، روز شنبه 21 مردادماه جاری در سینما پرستو شهرستان دماوند برگزار می‌شود.

کارگاه‌های آموزشی «از تمرین تا اجرا» شهرستان دماوند بعنوان یکی از برنامه‌های انجمن هنرهای نمایشی استان تهران از حدود 7 ماه پیش با حضور فرهاد تجویدی بعنوان مدرس برگزار شده و نمایش «من و شهرم» که نزدیک به 30 بازیگر در آن نقش آفرینی می‌کنند حاصل این کارگاه آموزشی است.

در مراسم افتتاحیه پروژه کارگاه‌های آموزشی «از تمرین تا اجرا» علاوه بر مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی،  ارمغان بهداروند مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران و برزین ضرغامی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران نیز حضور دارند.

گفتنی است، برزین ضرغامی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان تهران روز گذشته از برگزاری کارگاه‌های آموزش و تولید تئاتر در تابستان سال جاری در ۱۶ شهرستان استان تهران خبر داد. 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران