در حال بارگذاری ...
پس از حضور در پردیس شهرزاد

«ماه پیشونی» به زودی در پردیس تئاتر تهران به صحنه می‌رود

نمایش عروسکی «ماه پیشونی» به کارگردانی آزاده انصاری پس از موفقیت در جذب مخاطبان در پردیس تئاتر شهرزاد به زودی ادامه اجراهای خود را در پردیس تئاتر تهران از سر می گیرد.

به گزارش ایران تئاتر بنا به استقبال چشمگیر مخاطبان و نیز درخواست بسیاری از خانواده ها و علاقمندان و نیز با توجه به هدف های گروه؛ این نمایش برای بار دوم در سال 96 راهی پردیس تئاتر تهران می شود.
آزاده انصاری با اشاره به ویژگی‌های این نمایش گفت:  با توجه به ظرفیت‌های این نمایش و شرایط تولید آن که به نوعی می تواند الگوی مناسبی برای تولید نمایش های کودک و غیر تجاری محسوب شود؛ این نمایش دوباره و در آینده ای نزدیک در پردیس تئاتر تهران به روی صحنه خواهد رفت تا عزیزانی که به هر دلیل موفق به دیدن این نمایش نشده اند بتوانند از دیدن آن بهره مند شوند.
گفتنی است نمایش «ماه پیشونی» به کارگردانی آزاده انصاری نمایش برگزیده دهمین جشنواره تئاتر عروسکی بوده و در تیر و مرداد ماه سال جاری نیز، در پردیس تئاتر شهرزاد به مدت سی شب میزبان مخاطبان خود بوده است.

 




مطالب مرتبط

با حکم دبیر بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک نوجوان

داوران مسابقه نوجوان جشنواره 28 اردکان معرفی شدند
با حکم دبیر بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک نوجوان

داوران مسابقه نوجوان جشنواره 28 اردکان معرفی شدند

قطب‌الدین صادقی، رضا فیاضی، حسن دولت‌آبادی، شهره سلطانی و آزاده انصاری، نمایش‌های بخش مسابقه نوجوان بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک نوجوان اردکان را داوری خواهند کرد.

|

نظرات کاربران