در حال بارگذاری ...
دو روز اول هفته در تئاتر مستقل

«تقدیم به ایتالو کالوینو» به دانشجویان تخفیف می‌دهد

«تقدیم به ایتالو کالوینو» به نویسندگى و کارگردانى منصور صلواتى که از ١٠ مرداد در تماشاخانه مستقل تهران به روى صحنه می‌رود یکشنبه و دوشنبه با تخفیف ٥٠ درصدی ویژه دانشجویان به روى صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایران تئاتر  منصور صلواتی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد دانشکده هنر و معماری تهران و از پژوهشگران تئاتر معنا باخته و به‌ویژه ساموئل بکت است. از سوابق اجرایی او می‌توان به کارگردانی نمایش «مادام کامیون» نوشته محمد چرمشیر و نویسندگی و کارگردانی نمایش «لابراتوار» اشاره کرد.
وى توجه به قشر دانشجو را همواره مهم‌ترین بخش کارگردانى خود مى داند و در آغاز هفته دوم نمایش اش این تخفیف را تنها ویژه‌ی دانشجویان همه ى رشته ها لحاظ کرده است.
بازیگران این کمدى تراژدى عبارتند از فریبا خادمی، حمیدرضا معدن کن، افشین غیاثی، مژگان حسین زاده، فرزاد برهمن، صائم متانی، پرستو قائد رحمت، کامیار خزاعی، هانیه مفلح.
از دیگر عوامل مى توان به آمنه شیخ الاسلام دستیار کارگردان و برنامه ریز؛ على شاه صفى طراح صحنه؛ کمال کچوییان طراح پوستر؛ ایلیا شمس تبلیغات مجازى (تئاتر بازها)؛ سارا حدادی (مشاور رسانه اى - مکث)؛ آناهیتا معصومى عکاس؛ مانی پناه پور مدیر صحنه و رئوف جابرى ساخت تیزراشاره کرد.
«تقدیم به ایتالو کالوینو» به نویسندگى و کارگردانى منصور صلواتى از ١٠ مرداد ساعت ١٧ در تیاتر مستقل تهران به روى صحنه می‌رود و علاقه مندان مى توانند از تیوال و یا گیشه ى سالن بلیت این اثر را تهیه کنند.




نظرات کاربران