در حال بارگذاری ...
با طراحی رضا چاوشى

پوستر «چرا که صداى تو با صداى من آشناست» رونمایى شد

پوستر «چرا که صداى تو با صداى من آشناست» با طراحی رضا چاوشى رونمایى شد

به گزارش ایران تئاتر رضا چاوشى طراح جوان این پوستر که دانشجوى کارشناسى رشته نقاشى دانشگاه هنرهاى زیباست در آستانه‌ی رونمایی این پوستر گفت: این پوستر از دو مکث معنایى برخوردار است یکی سیب و دیگرى بک‌گراند و آدم‌هایی است که در آن قرارگرفته‌اند. اولین شوک معنایى و ظاهرى این پوستر سیب بوده و یادآور داستان آدم و حواست اما در بک‌گراند چیزی فراتر از یک قصه‌ی معمولى را مشاهده می‌کنیم و در خود پیچیدگى و زمینی شدن انسان را یادآور می‌شود.
نمایش «چرا که صداى تو با صداى من آشناست» به نویسندگى و سرپرستى روزبه حسینى و کارگردانى فاطیما بهارمست از یکشنبه ٢٢ مردادماه به مدت ٦ شب ساعت ١٩ در سالن انتظامى مجموعه خانه هنرمندان ایران به روى صحنه می‌رود.
در این نمایش فاطیما بهارمست و وحید منتظرى به ایفاى نقش می‌پردازند و در خلاصه‌ی اثر چنین آمده است: تنهایی نعمتی بود که حوا از آدم دریغ کرد.
«چرا که صداى تو با صداى من آشناست» یکی از سه نمایش رپرتوار گروه تئاتر «و ناگهان» بوده که روزبه حسینى (طراح نور)، امید اکبرى (طراح صحنه)، پویا نوروزی (طراح صدا و موسیقی)، ماهور میرشکاک (طراح لباس)، آرمان مقدم (طراح مدیا)، سارا افشار (دستیار صحنه)، نشاط باقرى (دستیار کارگردان)، على متقى (مدیر صحنه)، سارا حدادى (مشاور رسانه اى-مکث) محمد حیدرى (پارسینما) و تئاتر بازها (حامیان مجازى)، رضا چاوشى (طراح گرافیک)، سروناز مهتاب پور (ساخت تیزر انیمیشنى)، پریسا توسلى (ساخت تیزر)، میلاد بهشتى (عکاس) و رحمان حسینى (برنامه ریزى وهماهنگى رپرتوار) از دست اندر کاران آن خواهند بود.

 




نظرات کاربران