در حال بارگذاری ...
همزمان با آغاز اجرا رو نمایی شد

رونمایی از پوستر رپرتوار گروه « و ناگهان »

 در آستانه آغاز اجرای رپرتوآر گروه «و ناگهان» به سرپرستی روزبه حسینی پوستر این نمایش رونمایی شد.

به گزارش ایران تئاتر پوستر رپرتوآر گروه «و ناگهان» به سرپرستی روزبه حسینی توسط نیما قپانوری رونمایی شد.

نیما  قپانورى طراح این  پوستر در خصوص ایده ى اولیه طراح این پوستر چنین گفت :« خوشبختانه من فرصت دیدن هر سه نمایش حاضر در این رپرتوار را داشتم و این مهم امکان پیدا کردن ایده ى اولیه را به من داد ، آنچه در طراحى این پوستر مهم بود پیدا کردن یک سه گانه بود که این سه نمایش را در گنجایش یک محتواى کامل نسبت به محتواى تئاتر نشان دهد که مرا به یاد سه میمون خردمند افتادم که شر نبین ، شر نگو ، شر نشنو را متذکر مى شوند . »

وى در ادامه اذعان داشت : در طراحى پوستر رپرتوار « و ناگهان » از تکنیک دیجیتال پینت استفاده شد و تایپوگرافى این اثر از فونت نى-ریزى بهره برده است .

این طراح در خصوص همکارى با گروه و ناگهان نیز چنین عنوان کرد : « من پیشتر با روزبه حسینى همکارى کرده بودم و این دعوت را در کنار ویدیو مپینگ اجراهاى این رپرتوار بتعهده گرفتم . »

رپرتوار « و ناگهان »  از ٢٢ مردادماه با سه نمایش در خانه هنرمندان ، سالن استاد انتظامى به روى صحنه می‌رود و داوران آن متعاقباً اعلام می‌گردد ؛ علاقه مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت به سامانه تیوال و یا گیشه‌ی سالن مراجعه کنند .




مطالب مرتبط

گفت‌و‌گو با عضو هیئت انتخاب آثار مرور بخش مسابقه صحنه‌ای تئاتر فجر

روزبه حسینی: کیفیت بالای نمایش‌های استانی نسبت به تهران شگفت‌انگیز است
گفت‌و‌گو با عضو هیئت انتخاب آثار مرور بخش مسابقه صحنه‌ای تئاتر فجر

روزبه حسینی: کیفیت بالای نمایش‌های استانی نسبت به تهران شگفت‌انگیز است

روزبه حسینی، عضو هیئت انتخاب آثار مرور بخش مسابقه صحنه‌ای جشنواره تئاتر فجر، تاکید کرد به طرز شگفت‌انگیزی، کفه کیفیت تولیدات استان‌ها نسبت به نمایش‌های تهران سنگین‌تر بود.

|

پویایی نمایش‌های سنتی؛ میراث ناملموس ایران

پویایی نمایش‌های سنتی؛ میراث ناملموس ایران

روزبه حسینی: هنرهای نمایشی و بومی ما به‌عنوان میراث ناملموس قدمت بیشتری نسبت به برخی از دیگر داشته‌های فرهنگی و هنری‌ ایران زمین در طول سالیان دراز دارند اما متأسفانه کمتر موردتوجه قرار ...

|

نظرات کاربران