در حال بارگذاری ...
در سالن انتظار خانه نمایش

آئین سرچراغ نمایش «برف سرخ» برگزار می‌شود

آئین سر چراغ نمایش «برف سرخ» به کارگردانی شقایق فتحی سه شنبه ۲۴ مردادماه با حضور هنرمندان در خانه نمایش برگزار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر آئین سر چراغ نمایش «برف سرخ» که با نویسندگی و طراحی لباس ابوالفضل حاجی علیخانی و کارگردانی و طراحی صحنه شقایق فتحی برای اجرا در خانه نمایش آماده اجرا شده با حضور هنرمندان در سالن انتظار خانه نمایش برگزار می‌شود.
بر پایه  این خبر، طراحی نور این نمایش بعهده مجتبی گیویان، صدابرداری و انتخاب موسیقی  بعهده سیامک مددی است و محمد علیپور عکاس و سازنده تیزر نمایش، سهیلا انصاری مشاور رسانه و امیررضا هرمزی روابط عمومی  این اثر نمایشی است. 

علاقمندان به تماشای نمایش "برف سرخ" می توانند هر روز به غیر از روزهای شنبه و تعطیلات رسمی کشور در ساعت ساعت 20 به  مدت 50 دقیقه به تماشای این نمایش بنشینند.
علاقه‌مندان به تماشای آثار نمایشی خانه ی نمایش که قصد دارند به توسط اتوبوس شرکت واحد، مترو یا تاکسی به خانه نمایش دسترسی پیدا کنند. میتوانند از طریق نشانی میدان فردوسی، ضلع شرقی میدان، بعد از خیابان ایرانشهر، خیابان شهید موسوی (فرصت سابق)، کوچه ی محمدآقا، پلاک 34 و کسانیکه تمایل دارند به توسط خودرو شخصی به این تماشاخانه دسترسی داشته باشند به نشانی میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، خیابان ایرانشهر، کوچه مهزاد، خیابان شهید موسوی، به سمت جنوب خیابان، کوچه ی محمدآقا پلاک 34 مراجعه کنند. 




نظرات کاربران