در حال بارگذاری ...
سه خبر از پردیس تئاتر شهرزاد

از تخفیف ویژه و پایان دو نمایش تا نمایشگاه عکس

به صحنه رفتن «آنا کارنینا» در گیشه پردیس تئاتر شهرزاد، نزدیک شدن به روزهای پایانی نمایش «گفت‌وگوی برجای‌ماندگان» و «لامبورگینی»، برپایی نمایشگاه عکس گورخواب‌ها در کافه شهرزاد مهم‌ترین عناوین خبری پردیس شهرزاد است.

پایان این هفته «آنا کارنینا» با تخفیف ویژه در گیشه
به گزارش ایران تئاتر، نمایش «آنا کارنینا» به نویسندگی و کارگردانی آرش عباسی در روزهای چهارشنبه 25، پنج‌شنبه 26 و جمعه 27 مردادماه، با 30 در صد تخفیف برای عموم تماشاگران و 50% تخفیف برای دانشجویان کلیه رشته‌های تحصیلی با ارائه کارت دانشجویی، در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه خواهد رفت.
علاقه‌مندان می‌توانند بلیت تخفیف‌دار سه روز یادشده این نمایش را از گیشه پردیس تهیه کنند.
نمایش «آنا کارنینا» از 17 مردادماه ساعت 19 با بازی معصومه رحمانی و بهنام شرفی به روی صحنه است و اجراهای این اثر نمایشی تا 30 مردادماه ادامه خواهد داشت.
 
پایان اجرای نمایش «گفت‌وگوی بر جای ماندگان» جمعه 27 مردادماه
نمایش «گفت‌وگوی بر جای ماندگان» به نویسندگی محمد زارعی و کارگردانی میلاد شجره که از 10 مردادماه ساعت 19 در سالن شماره دو پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه است،  روز جمعه 27 مردادماه آخرین اجرای خود را به صحنه می‌برد.
در این اثر نمایشی رضا بهبودى، محمدصادق ملک، باران کوثرى، محسن نورى، محمد خاکساری و امین اسلامی ایفای نقش می‌کنند.
علاقه‌مندان به‌منظور تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.
 
نمایشگاه عکس گورخواب‌ها در آخرین روزهای اجرای «لامبورگینی»
نمایش «لامبورگینی» با موضوع گورخواب‌ها به نویسندگی و کارگردانی سیامک صفری از 22 تیرماه ساعت 21:30 با بازی سیامک صفری و اشکان خطیبی در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه است و اجرای آن جمعه 27 مردادماه پایان خواهد یافت.
در هفته پایانی نمایش «لامبورگینی» نمایشگاه عکسی از مجموعه آثار سعید غلامحسینی با موضوع این اثر نمایشی به مدت یک هفته در کافه پردیس تئاتر شهرزاد برپا خواهد شد که علاقه‌‌مندان می‌توانند ساعت 21:30 از آن دیدن کنند.

 




نظرات کاربران