در حال بارگذاری ...
یادداشت شهرام کرمی درباره یک کارگردان و اثرش

«ناتمام» پر از لحظات خوب است

شهرام کرمی پس از دیدن نمایش «نا تمام» در یادداشتی این نمایش را پر از لحظات خوب خواند که از ذات کهبد تاراج در کار جاری شده است.

در متن یادداشت شهرام کرمی درباره «ناتمام» و کارگردان آن آمده است:
کهبد تاراج را نمیدانم چند سال است که میشناسم.اما حس میکنم از سالهایی که خودم را شناخته ام از سال های دور این دوست هنرمند را میشناسم. در جایی مطلبی از او خواندم از رضا رضامندی نازنین که بعد از آن من احساس تعلق کردم به کهبد تاراج. من با رضامندی زیاد ارتباط نداشتم ولی بین ما دوستی زیادی بود. مهر او و مراقبت از سعدی افشار و چند نمایشی که از او دیدم و چشمان مهربان و گشادش کافی بود تا از ته دل دوستدارش باشم . لازم نیست برای دوستی همیشه با یک نفر باشی گاهی میشود از دور و یا حتی سال به سال به یک خصلت او فکر کنی و از دوستی لذت ببری.رضا مندی همین بود و کهبد تاراج هم یادآور مهر آن عزیز سفر رفته...
اما فرصت شد و نمایش ناتمام او را دیدم پر از لحظات خوب که از ذات خود کارگردان در کار جاری شده، بازی ها و فضا سازی و حس کار عالی است اما دلم خواست نمایشنامه ای از خودش را میدیدم.کهبد نویسنده با اصالت خوبی است که ایرانی مینویسد کارهایش را دوست دارم حتی اگر متن خودش نباشد برای او بهترین را آرزو دارم.
 




مطالب مرتبط

در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری:  اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند
در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری: اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش از راه‌یابی یک اثر برتر از این جشنواره سراسری به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و اثری دیگر به جشنواره تئاتر دفاع مقدس در سال آینده خبر داد.

|

نظرات کاربران