در حال بارگذاری ...
پردیس تئاتر شهرزاد تا پایان مردادماه میزبان نمایش «گفت و گوی بر جای ماندگان» است

اثر میلاد شجره تا پایان مردادماه تمدید شد

به گزارش ایران تئاتر: نمایش «گفت‌وگوی بر جای ماندگان» به طراحی و کارگردانی میلاد شجره و نویسندگی محمد زارعی به مدت دو روز یعنی یکشنبه و دوشنبه (۲۹ و ۳۰ مرداد) تمدید شد.

در این نمایش که هر شب ساعت ۱۹ در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می‌رود، باران کوثری، رضا بهبودی،محمدصادق ملک، محسن نوری، محمد خاکساری و امین اسلامی در کنار صداهایی از جهانگیر کوثری و محمدحسن معجونی به ایفای نقش می‌پردازند.

گفتنی است تاکنون هنرمندان و منتقدانی همچون محمد رضایى‌راد، رخشان بنى‌اعتماد، جهانگیر کوثرى، فرهاد مهندس‌پور، رضا گوران، حمیدرضا صدر، کیوان کثیریان، عباس مخبر، نگار اسکندرفر، امیر پوریا، اسدالله امرایى، مسعود فروتن، کاوه سجادی‌حسینى، سعید داخ، وحید جلیلوند، رامتین شهبازى، مجید اسلامى، بهناز جعفرى، هانیه توسلى، و ... به تماشای این نمایش نشسته‌اند.

بلیت های این دو روز به صورت اینترنتی و حضوری به فروش می‌رسد. لذا علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت تیوال و گیشه پردیس تئاتر شهرزاد اقدام به خریداری بلیت کرده و همچنین از تخفیف‌های وفاداری و دانشجویی بهره‌مند شوند.

نشانی پردیس تئاتر شهرزاد: خ حافظ،خ نوفل لوشاتو،نرسیده به چهارراه رازی، شماره ۷۸




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران