در حال بارگذاری ...
تا اول شهریورماه فرصت باقی است

آخرین‌مهلت ارسال طرح‌های نمایشی به جشنواره تئاتر شهر

مهلت ارسال نمایشنامه و طرح‌های نمایشی به ششمین جشنواره تئاتر شهر اول شهریورماه ۱۳۹۶ به پایان می‌رسد و این زمان دیگر تمدید نخواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر شهرام کرمی مدیر هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و دبیر جشنواره تئاتر شهر تأکید کرد که مهلت ارسال اثر و فرم تقاضای حضور در بخش‌های مختلف جشنواره به‌هیچ‌عنوان تمدید نخواهد شد.
ششمین جشنواره تئاتر شهر آذرماه سال جاری و در بخش‌های تخصصی تئاتر صحنه‌ای، تئاتر کودک و نوجوان، تئاتر دیگر (خیابانی، محیطی، شورایی و دیگرگونه‌های اجرایی)، مسابقه نمایشنامه‌نویسی، مسابقه عکاسی و پوستر تئاتر، مدرسه‌ی تئاتر و بخش ویژه برگزار می‌شود.
هنرمندان تئاتر و گروه‌های نمایشی تهران می‌توانند با تکمیل فرم درخواست تقاضای حضور و ارسال نمایشنامه و مدارک موردنیاز مطابق مندرجات فراخوان نسبت به ثبت تقاضای حضور در جشنواره اقدام کنند.
مطابق فراخوان مهلت ارسال نمایش‌نامه‌ و طرح‌های اجرایی  1/6/1396 به پایان می‌رسد و نتایج بررسی متن نمایش‌نامه‌ و طرح‌ها در تاریخ  25/6/ 1396 اعلام می‌شود. بازبینی آثار از تاریخ 1/9/1396 به مدت یک هفته خواهد بود .
ششمین جشنواره تئاتر شهر توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در هفته پایانی آذرماه و هفته اول دی‌ماه 1396 برگزار در تالارها و مراکز فرهنگی هنری شهر تهران برگزار می‌شود.
 

 




مطالب مرتبط

در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری:  اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند
در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری: اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش از راه‌یابی یک اثر برتر از این جشنواره سراسری به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و اثری دیگر به جشنواره تئاتر دفاع مقدس در سال آینده خبر داد.

|

نظرات کاربران