در حال بارگذاری ...
پس از استقبال بیش از 4000 تماشاگر در تئاتر مستقل تهران

«نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» به شهرهای ایران سفر می‌کند

نمایش «نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» به کارگردانی کیومرث مرادی در بیست شب حدود ۴۰۰۰ تماشاگر داشته است و به‌زودی در شهرهایی از ایران اجرا خواهد داشت.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، این اثر نوشته مشترک کیومرث مرادی، پوریا آذربایجانی و محمد مساوات است که تاکنون 4000 نفر در بیست اجرا به تماشای آن نشسته‌اند.
«نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» با بازی هانا کامکار، آزاده صمدی  و پانته آ پناهی ها داستان فراموش نشدنی سه زن است. زنانی که قصه زندگی شان قصه تنهایی ها، شجاعت ها، جسارت ها و پیدا کردن هاست. قصه زندگی زنانی که خواستن را در استمرار تلاش در راه عشق به دست آورده اند.
این نمایش به‌زودی و پس از پایان اجراها در تئاتر مستقل تهران در شهرهایی همچون رشت، شیراز، اصفهان، مشهد، کرمانشاه، اهواز و ...به روی صحنه خواهد رفت.
 «نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» نامزد بهترین موسیقی سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر سال در مراسم جشن بازیگر است.

 




مطالب مرتبط

نظری بر نمایش «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی» نوشته سجاد افشاریان و کار کیومرث مرادی

ذهن و پیکر به مثابه میدان جنگ
نظری بر نمایش «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی» نوشته سجاد افشاریان و کار کیومرث مرادی

ذهن و پیکر به مثابه میدان جنگ

بهنام حبیبی: جنگ‌ها پیامدهای بسیار دارند؛ از کشتار بی‌رحمانه انسان‌ها تا خرابی خانه و کاشانه و... آدم‌های پس از جنگ، نه‌تنها در جسم خود کشته و زخمی شده‌اند که در درون و روان خود نیز کشته و ...

|

نظرات کاربران