در حال بارگذاری ...
با جذب بیش از شش هزار مخاطب

«مفیستو» رکورددار میزان تماشاگر در مرکز تئاتر مولوی شد

نمایش «مفیستو» نوشته آرین منوشکین و به کارگردانی دکتر مسعود دلخواه به‌عنوان یکی از تولیدات هدفمند مرکز تئاتر مولوی، پس از ۴۲ شب و با حضور ۶۲۳۴ به اجراهای خود پایان داد.

به گزارش ایران تئاتر در پی اعلام فراخوان تولید نمایش «مفیستو» در آذرماه سال گذشته، از تعداد ۷۱۳ شرکت‌کننده فراخوان مذکور، ۸۲ نفر برای حضور در این پروژه نمایشی انتخاب شده و پروسه تمرین نمایش نیز به مدت ۶ ماه به طول انجامید. این نمایش که از تولیدات مرکز تئاتر مولوی محسوب می شود با هدف اجرای نمایش های فاخر دانشگاه محور و نیز مشارکت و همراهی اساتید و دانشجویان مراکز آموزش عالی تولید و پس از ۴۲ اجرا سرانجام در ۲۴ مرداد ۹۶ اجراهای خود را در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی پایان داد. این نمایش با ۶۲۴۳ نفر مخاطب رکورد استقبال و تعداد تماشاگر در مرکز تئاتر مولوی را به خود اختصاص داد.
گفتنی است نمایش مفیستو در مدت زمان اجرا میزبان چهره هایی همچون احمد مسجدجامعی، حمیدرضا نعیمی، دکتر محمدرضا خاکی، دکتر محقر، استاد اکبرزنجان پور، امین تا رخ، سعید راد، اکبر عالمی، بهزاد فراهانی، ایرج راد، حسین پاکدل، دکتر قهرمانی، ناصر آقایی، تاجبخش فناییان، سهیلا نجم، هما جدیکار، مهرداد رایانی مخصوص، شهرام زرگر و جمع کثیری از هنرمندان، اساتید و مدیران فرهنگی بوده است.

 




نظرات کاربران