در حال بارگذاری ...
از روز چهارشنبه

«ماه پیشونی» به پردیس تئاتر تهران می‌آید

نمایش موزیکال و عروسکی «ماه پیشونی» به کارگردانی آزاده انصاری از روز چهارشنبه ۱ شهریورماه در پردیس تئاتر تهران به صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش عروسکی «ماه پیشونی» نمایش موزیکال و عروسکی «ماه پیشونی» به نویسندگی ایوب آقاخانی و کارگردانی آزاده انصاری از روز چهارشنبه 1 شهریورماه در تماشاخانه استادمحمد پردیس تئاتر تهران به صحنه می‌رود.
نمایش «ماه پیشونی» درباره دلباختن شاهزاده‌ای جوان به دختری است که ماه بر پیشانی دارد.
مینووش رحیمیان، مرضیه ایمانخانی، ندا کوهی، نسترن نظری، طناز جلوسی، ساحل شفیعی بازیگران و عروسک گردانان این اثر هستند و از دیگر عوامل این نمایش می توان به نادر برهانی مرند (تهیه‌کننده) منوچهر شجاع (طراح صحنه)، محسن ایمانخانی(طراح عروسک)، مریم معینی (طراح لباس)، محمد فرشته نژاد (آهنگساز) اشاره کرد.
بنا به استقبال چشمگیر مخاطبان و نیز درخواست بسیاری از خانواده‌ها و علاقمندان و نیز با توجه به هدف‌های گروه؛ این نمایش برای بار دوم در سال 96 راهی پردیس تئاتر تهران می‌شود.

نمایش موزیکال و عروسکی «ماه پیشونی» به کارگردانی آزاده انصاری از روز چهارشنبه 1 شهریورماه در ساعت 30/19 و در تماشاخانه استادمحمد پردیس تئاتر تهران به صحنه می‌رود.

 




مطالب مرتبط

با حکم دبیر بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک نوجوان

داوران مسابقه نوجوان جشنواره 28 اردکان معرفی شدند
با حکم دبیر بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک نوجوان

داوران مسابقه نوجوان جشنواره 28 اردکان معرفی شدند

قطب‌الدین صادقی، رضا فیاضی، حسن دولت‌آبادی، شهره سلطانی و آزاده انصاری، نمایش‌های بخش مسابقه نوجوان بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک نوجوان اردکان را داوری خواهند کرد.

|

نظرات کاربران