در حال بارگذاری ...
در پردیس تئاتر شهرزاد

"سفید برفی و هفت کوتوله" به صحنه باز می‌گردد

نمایش "سفید برفی و هفت کوتوله" به کارگردانی نصیر ملکی‌جو پس از ۶سال در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر نمایش "سفید برفی و هفت کوتوله" به نویسندگی و کارگردانی نصیر ملکی جو پس از ۶ سال در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه خواهد رفت.
 در این نمایش نگین خامسی، پوریا سلطان زاده، سروش شاکر، امیرحسین طاهری، پگاه کاظمی، محسن نوری و پرهام یداللهی به ایفای نقش می‌پردازند.
 "سفید برفی و هفت کوتوله" در باره عده‌ای است که بعد از به دنیا آمدن متوجه می شوند که دچار بیماری کوتاهی قد هستند. آن‌ها تقلا می کنند تا به جبر حاکم بر اندام‌شان، جامه اختیار بپوشانند تا بتوانند بر مناسبات معمول اجتماعی و غرایز چیره شوند.
 از دیگر عوامل این نمایش می توان به محمد قدس(مجری طرح و مدیر تولید)،  بامداد افشار(موسیقی)، امیر عابدین(نوازنده)، هادی عرب نرمی(طراحی و ساخت مجسمه)، نصیر ملکی جو(طراح صحنه)، سمانه احمدی مطلق(طراح لباس و آکسسوار)، مهدی نعمتی مقدم(طراحی و ساخت ماکت)، سینا فراهانی و علی فراهانی(مدیران صحنه)، سارا حدادی(مشاور رسانه ای-مکث)، ایلیا شمس(مدیر تبلیغات و روابط عمومی-تئاتر بازها)، محمد صادق زرجویان(طراح گرافیست، تیزر و عکاس) و  حسین طاهربخش(ساخت دکور) اشاره کرد.
 نمایش "سفید برفی و هفت کوتوله" پیش از این اجرا شده و از نمایش‌های پرفروش سال ۹۰ در تئاتر ایران به‌شمار می‌آید. این نمایش برنده لوح تقدیر کارگردانی از خانه تئاتر ایران، برنده جایزه دوم کارگردانی از سیزدهمین جشنواره دانشگاهی تئاتر ایران، نمایش تحسین‌شده منتقدان تئاتر ایران و کاندیدای بهترین بازیگر زن جشنواره تئاتر فجر است. هم‌چنین حضور در بخش اصلی جشنواره هایفست ارمنستان، حضور در جشنواره اسکینآپ کوزو و حضور در جشنواره کنستست آلمان در سابقه این نمایش به‌چشم می‌خورد.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران