در حال بارگذاری ...
در تئاتر باران آغاز شد

ثبت‌نام تور جشنواره تئاتر هایفست

تئاتر باران با همکاری جشنواره بین‌المللی تئاترهایفست ارمنستان از علاقمندان سفر به جشنواره تئاتر هایفست ثبت‌نام می‌کند.

به گزارش ایران تئاتراین تور تئاتری برای تماشای نمایش‌های جشنواره و شرکت در ورکشاپ‌های تخصصی تئاتری در حاشیه جشنواره برگزار می‌شود و با حضور علاقمندان ایرانی در کشور ارمنستان و شرکت در سمینار‌ها و ورک شاپ‌ها به‌منظور آشنایی با آثار نمایشی حاضر در جشنواره و امکان مبادله تجربیات و ایده‌های نو در عرصه تئا‌تر، برگزار می‌شود.
تئاتر باران با همکاری جشنواره بین‌المللی تئاتر هایفست(Highfest) ارمنستان از علاقمندان سفر به این جشنواره که مربوط به تئاتر کشورهای استقلال‌یافته شوروی سابق است، ثبت‌نام به عمل می‌آورد.
جشنواره بین‌المللی تئا‌تر «هایفست» هرساله در ایروان، پایتخت ارمنستان برگزار می‌شود. اجراهای جشنواره در ژانر‌ها و گونه‌های مختلفی ازجمله: درام، کمدی، پانتومیم، سیرک، تئا‌تر خیابانی و غیره اجرا می‌شوند و علاوه بر برنامه‌های اصلی جشنواره، سمینار‌ها و کلاس‌هایی نیز، هم برای شرکت‌کنندگان و هم برای تماشاگران به‌منظور آشنایی با آثار هنری جهان و امکان مبادلهٔ تجربیات و ایده‌های نو در عرصه تئا‌تر، برگزار می‌شود.
به اطلاع می‌رساند این تور از تاریخ ۱۱ تا ۱۹ مهرماه به‌صورت هوایی با بهای  ۰۰۰/۰۰۰ / ۲۵ ریال ارائه می‌گردد که شامل بلیت رفت وبرگشت، اسکان، ترنسفر، غذا، بلیت‌های نمایش‌های جشنواره، ورکشاپهای تخصصی، مراسم افتتاحیه جشنواره و گشت است.
علاقمندان جهت ثبت‌نام به خیابان انقلاب ابتدای فلسطین جنوبی پلاک۲۹۲ مراجعه و یا با شماره ۶۶۱۷۶۸۲۵ تماس بگیرند.

 




نظرات کاربران (1)