در حال بارگذاری ...
برای اجرا در نیمه شهریورماه

پوستر نمایش «اتاق سیاه» رونمایی شد

پوستر نمایش «اتاق سیاه» نوشته‌ی محسن عظیمی که به شکل گروهی کارگردانی شده با طراحی علی تاجیک رونمایی شد.

به گزارش ایران تئاتر این نمایش که قرار است از نیمه دوم شهریور ۹۶ در تالار محراب اجراهای خود را آغاز نماید، تازه‌ترین اثر محسن عظیمی نویسنده نمایشنامه آجر است که به‌عنوان برگزیده نمایشنامه‌نویسی سی‌ و سومین جشنواره تئاتر فجر چندی پیش توسط نشر بوتیمار منتشر شد.

نمایشنامه «اتاق سیاه» که تقدیم شده به‌تمامی مادران، به شکل کارگاهی توسط گروهی جوان کارگردانی شده و فضایی دلهره‌آور و وحشت‌زا دارد، قصه‌ی پسری به نام امید است که قصد دارد پدرش را بکشد اما برادر کوچکش مجید از طرف مادرش آمده تا مانع او شود، آن‌ها در اتاقی که حسی پر از نفرت در آن موج می‌زند درگیر آدم‌هایی می‌شوند که پیش از آن در آنجا خودشان را به خاطر نفرتشان از زندگی کشته‌اند...
علی تاجیک طراح و گرافیست، فارغ‌التحصیل کارشناسی کامپیوتر و کارشناسی ارشد روانشناسی است و در حال حاضر طراحی صحنه می‌خواند. او علاوه بر طراحی پوستر، طراحی صحنه و لباس این نمایش را نیز به عهده دارد.

در این نمایش (به ترتیب حروف الفبا) امید اولیایی، علی تاجیک، فرزانه رحیمی، پردیس رضاپوری، اشکان شریعت و مرتضی محمدی ایفای نقش می‌کنند.

همچنین فرزانه رحیمی به‌عنوان مشاور متن و‌ منشی صحنه، رامین شیروانی، مشاور گروه بازیگران و عکاس، فرشید مالکی، سازنده و تنظیم موسیقی، شیدا معاذی، خواننده، علی تاجیک، طراح صحنه و لباس، سعید مکوکی، نورپرداز و صدابردار، مجید عابری، مدیر صحنه و تصویربردار و اشکان شریعت، برنامه‌ریز در اجرای اتاق سیاه، همکاری دارند.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران (1)