در حال بارگذاری ...
پرونده یک چهره ماندگار بازیگری

دهمین پاراگراف؛ ویژه محمدعلی کشاورز منتشر شد

دهمین شماره ماهنامه پاراگراف با پرداختن به زندگی یک چهره ماندگار بازیگری؛ ویژه محمدعلی کشاورز منتشر شد.

به گزارش ایران تئاتر ماهنامه هنرهای نمایشی پاراگراف که می‌کوشد هر شماره خود را به شکل پرونده، به یک چهره ماندگار در عرصه‌های هنرهای نمایشی (سینما، تئاتر و تلویزیون) اختصاص دهد، در دهمین شماره‌ خود به سراغ محمدعلی کشاورز رفته است.
در این شماره از پاراگراف، علاوه بر گفت‌‌وگوی اعظم کیان‌افراز با استاد محمدعلی کشاورز، یادداشت‌ها و دلنوشته‌هایی از: داریوش مهرجویی، علی نصیریان، پری صابری، ناصر ملک‌مطیعی، اسماعیل شنگله، محمد متوسلانی، منوچهر اسماعیلی، محمدمهدی دادگو، محمدعلی نجفی، سعید نیک‌پور، داریوش فرهنگ، مهدی هاشمی، اسماعیل عفیفه، سعید سلطانی، خسرو معصومی، کتایون ریاحی، محمدهادی کریمی، رضا درستکار و آرمان امام‌بخش درباره این بازیگر و کارگردان قدیمی سینمای ایران منتشر شده است.
گفت‌وگوی شاهین امین با زنده‌یاد عباس کیارستمی درباره همکاری این کارگردان فقید سینمای ایران با محمدعلی کشاورز در فیلم زیر درختان زیتون از دیگر بخش‌های این شماره از پاراگراف است.
عکس‌های کمتر دیده شده و یا دیده نشده‌ای از‌ زندگی شخصی و حرفه‌ای محمدعلی کشاورز نیز در بخش پایانی این شماره از پاراگراف آمده است.
صاحب امتیاز و مدیر مسئول ماهنامه پاراگراف، بهاره برهانی و سردبیر آن، محمدرسول صادقی است. دهمین شماره این ماهنامه، در 80 صفحه گلاسه و تمام رنگی، با قیمت 8 هزار تومان تنها از طریق شهرکتاب‌ها و کتاب‌فروشی‌های معتبر سراسر کشور در دسترس علاقمندان است.
گفتنی است پخش ققنوس به نشانی: تهران، میدان انقلاب، خیابان منیری جاوید (اردیبهشت)، بن بست مبین، پلاک 4 (تلفن:66460099) توزیع ماهنامه پاراگراف را به عهده دارد.

 




مطالب مرتبط

مهدی ارجمند، کارگردان نمایش «کمی کمتر بدزدین»:

هیچ چیز به اندازه «خنده»، قدرت را هراسان نمی‌کند
مهدی ارجمند، کارگردان نمایش «کمی کمتر بدزدین»:

هیچ چیز به اندازه «خنده»، قدرت را هراسان نمی‌کند

مهدی ارجمند، کارگردان نمایش «کمی کمتر بدزدین» با بیان اینکه داریوفو براین باور است که هیچ‌چیز به اندازه خنده، قدرت را هراسان نمی‌کند، این اثر را نمایشی دانست که مخاطب را به فکر وامی‌دارد.

|

نظرات کاربران