در حال بارگذاری ...
از امروز یکم شهریور؛

مریم آشوری با نمایش «مُخ‌پریشون‌های شلم» به تالار هنر می‌آید

نمایش «مخ‌پریشون‌های شلم» به کارگردانی مریم آشوری از امروز، یکم شهریور ساعت ۱۸ اجراهای خود را در تالار هنر آغاز خواهد کرد.

بنا بر گزارش دریافتی ایران تئاتر، مریم آشوری تازه‌ترین اثر خود را با عنوان «مخ‌پریشون‌های شلم» و به نویسندگی «ساندرا فنیچل‌آشر» و ترجمه «نیما آزادگیلانی»، از امروز یکم شهریورماه ساعت 18 در تالار هنر روی صحنه می‌برد.

مهرداد باقری، محمد لقمانیان، آنالی شکوری، امین میرزاباقری و عبد آتشانی در این اثر نمایشی به ایفای نقش می‌پردازند. سایر عوامل نیز عبارتند از: طراح صحنه: مهدی نیک‌روش، طراح لباس: زهرا یعقوبی، آهنگساز: عبد آتشانی و مجید خیاطی، شاعر: آزاده فرهنگیان، دستیار کارگردان: امین میرزاباقری، دستیار صحنه:کیانا ناصح، طراح گریم: حسین تبریزی، اجرای گریم: حسین تبریزی و لیلا پریشان، عکاس: احسان رافتی، مشاور امور رسانه: احمدرضا حجارزاده.

در خلاصه‌داستان این نمایش آمده: در افسانه‌ها آمده هنگامی که کره زمین خلق شد و زمانی رسید که آدم‌ها باید در آن ساکن می‌شدند، دو فرشته که از مقربان خدا بودند، هر کدام کیسه‌ای همراه داشتند، یکی کیسه‌ای پُر داشت که مربوط به آدم‌های عاقل می‌شد و دیگری کیسه‌ای خالی که مربوط به آدم‌های نادان بود. قرار بود این آدم‌ها به طور مساوی در همه جای دنیا پخش بشوند اما ...

مریم آشوری پیش از این نمایش موفق «سفر شگفت‌انگیز» را کارگردانی و در همین تالار اجرا کرده بود. نمایش «مخ‌پریشون‌های شلم» دومین تجربه کارگردانی این بازیگر باسابقه و حرفه‌ای تئاتر است.

علاقه‌مندان به تماشای نمایش «مخ‌پریشون‌های شلم» می‌توانند از امروز، هر روز غیر از شنبه‌ها، ساعت18 در تالار هنر به نشانی خیابان مفتح جنوبی، جنب ورزشگاه شیرودی،کوچه ورزنده به تماشای این نمایش بنشینند.




مطالب مرتبط

«پینوکیو» در تالار هنر نمایشنامه‌خوانی می‌شود

«پینوکیو» در تالار هنر نمایشنامه‌خوانی می‌شود

اولین برنامه نمایشنامه‌خوانی تالار هنر در راستای معرفی آثار برتر جهان در قالب نمایشنامه‌خوانی، به نمایشنامه «پینوکیو» با کارگردانی داوود زارع اختصاص پیدا کرده است که در روزهای ابتدایی اردیبهشت 1403 به صحنه خواهد رفت.

|

پهنه رودکی ظرفیت‌ خوبی برای میزبانی رویدادهای مختلف مذهبی و هنری دارد

دیدار مدیرعامل بنیاد رودکی با شهردار منطقه 11 تهران
پهنه رودکی ظرفیت‌ خوبی برای میزبانی رویدادهای مختلف مذهبی و هنری دارد

دیدار مدیرعامل بنیاد رودکی با شهردار منطقه 11 تهران

مدیرعامل بنیاد رودکی و شهردار منطقه 11 تهران در جلسه‌ای پیرامون تعاملات فرهنگی هنری بویژه بهره‌مندی مردم از خدمات فرهنگی و اجتماعی در پهنه رودکی با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

|

آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت
آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 17 فروردین‌ ١۴٠٣ اعلام شد. طبق این گزارش نمایش «هوش پشه‌ای» به کارگردانی سامان کرمی و بازی هوتن شکیبا با 24 اجرا به فروشی 130 میلیون تومانی دست پیدا کرد.

|

نظرات کاربران