در حال بارگذاری ...
نیمه دوم مهرماه

«مجنون» به پردیس تئاتر تهران می‌آید

نمایش «مجنون» به کارگردانی امید یارندی نیمه دوم مهرماه به پردیس تئاتر تهران می‌آید.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «مجنون»به کارگردانی امید یارندی نیمه دوم مهرماه در پردیس تئاتر تهران به‌صحنه می‌رود.

این نمایش که روایت زندگی جانبازان اعصاب و روان است، تولید موسسه فرهنگی مذهبی حضرت قاسم ابن الحسن (ع) است که در جنوب شرق تهران قرار دارد و یک موسسه چند منظوره است که علاوه بر مسجد و حسینیه که رکن اصلی آن به حساب می آید برنامه های آموزشی، فرهنگی، خدماتی و درمانی را نیز در راستای فعالیت های خود قرار داده است.

هم‌چنین این موسسه  سال گذشته در ایام ماه صفر نمایشی با عنوان «دلدادگان» تولید کرده که در سالن «کوثر» معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۱۳ به صحنه رفت و استقبال بسیار خوبی از آن شد. این نمایش تلفیقی از مسایل روز و وقایع کربلا را به تصویر می کشید و در کنار نگاه به واقعه کربلا، برش هایی نیز از زندگی یک شهید مدافع حرم را به نمایش می گذاشت.

 احسان شمسایی که معاون فرهنگی این موسسه است، به‌عنوان تهیه کننده و مجری طرح با این نمایش همکاری می کند.

داستان نمایش«مجنون» در یک آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان روایت می‌شود و محور اصلی داستان روایت زندگی شخصی به نام مهدی است که یک جانباز و آزاده دفاع مقدس به حساب می آید که سال ها اطلاعی از او در دست نبوده است اما به یکباره از زندان های عراق آزاد شده و به کشور بازمی گردد و با مشکلات روحی و روانی زیادی دست و پنجه نرم می کند و دچار شوک های مقطعی می شود. داستان نمایش درباره تلاش او برای به یاد آوردن بخشی از خاطرات و اتفاقاتی است که برای او در اردوگاه های بعثی رخ داده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران