در حال بارگذاری ...
با همکاری گروه هنرجویان سمندریان

یک کودک اُوتیستیک، مهمان ویژه «سمفونی درون بطری» می‌شود

نمایشنامه‌خوانی «سمفونی درون بطری»،که به نفع کودکان طیف اختلال اوتیسم خوانش می‌شود، امروز در اجرای خود میزبان «ایلیا ناصری» یک کودک اُوتیستیک خواهد بود.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، چهره‌هایی هم‌چون هاله مشتاقی‌نیا (نمایشنامه‌نویس معاصر)، محمدرضا علیمردانی (صداپیشه و بازیگر)، آرش ظلی‌پور (روزنامه‌نگار و مجری تلویزیون) و ... نیز امروز به تماشای این نمایشنامه‌خوانی می‌نشینند.گروه سمندریان این بار به سراغ متنی از «اوگو سالسه دو» و ترجمه «رامین ناصرنصیر» و «خوسه خیمه‌نس» رفته و با جمعی از بازیگران حال حاضر تئاتر، این خوانش را آماده اجرا کرده‌اند.

نمایشنامه‌خوانی «سمفونی درون بطری» توسط گروه هنرجویان سمندریان،که از سال گذشته فعالیت‌شان را به نفع کودکان این طیف آغاز کرده‌اند، خوانش می‌شود و با دعوت از یک کودک اوتیستیک سعی دارد مردم را با این اختلال، بیش‌تر آشنا بکند.

خوانش‌گران این نمایشنامه به ترتیب خوانش عبارتند از: محمود پیری، فرزین محدث، نازآفرین کاظمی، ایلیا شامحمدی، سهیل عبدی، میثم نوروزی، الهه شه‌پرست، غزل شجاعی، توماج دانش بهزادی، هانیه هاشمی و گلنوش قهرمانی.

شادی شاه‌علی،کارگردانی این نمایشنامه‌خوانی است و همچنین پرنیان داراب و لیلی باقری در گروه کارگردانی، آیدا یداللهی عکاس و گرافیست، سارا کنعانی مدیر روابط عمومی و امیر دوستی موسیقی این نمایشنامه‌خوانی را بر عهده دارند.

این اجرا، امروز چهارم شهریورماه، ساعت 20:30 در پردیس تئاتر شهرزاد برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

«نوزده، نود و نه» در تالارچهارسو روی صحنه می‌رود

«نوزده، نود و نه» در تالارچهارسو روی صحنه می‌رود

 نمایش «نوزده، نود و نه»، به کارگردانی ایوب آقاخانی و تولید مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، با موضوع ایثار و فداکاری کادر پزشکی و پرستاری در دوره همه‌گیری ویروس کرونا، در مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

|

نظرات کاربران