در حال بارگذاری ...
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

جلسه مشورتی ستاد برگزاری جشنواره تئاتر خوزستان برگزار شد

جلسه مشورتی ستاد برگزاری بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان با حضور دکتر محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ناصر چنانی دبیر و اعضای ستاد جشنواره، در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از تئاتر خوزستان جلسه مشورتی ستاد برگزاری با حضور دکتر محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ناصر چنانی دبیر بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان و اعضای ستاد برگزاری جشنواره متشکل از حشمت اله قاسمی (عضو شورای سیاست‌گذاری و مشاور دبیر)، سیدصادق فاضلی (عضو شورای سیاست‌گذاری)، حسین محمدی (عضو شورای سیاست‌گذاری و مدیریت تالارها)، افشین القاسی (عضو شورای سیاست‌گذاری و دستیار دبیر)، علی بنائیان (دبیر اجرایی)، آرش سهرابی (عضو شورای سیاست‌گذاری و مسئول دبیرخانه)، ساسان شکوریان (عضو شورای سیاست‌گذاری و مسئول ستاد خبری)، محمد یاقوتپور (عضو شورای سیاست‌گذاری و ناظر داوری)، سعید آلبوعبادی (مسئول جلسات نقد و بررسی)، مهرداد بهراد (مسئول بخش پژوهش)، سعید نگراوی (مسئول کمیته پشتیبانی)، حمید سالاروند (عضو شورای سیاست‌گذاری)، چهرازی (مدیر تالار آئینه اهواز)، ایمان نخلستانی (مسئول بخش صوت و نور) و سعیدی (مسئول بخش مناطق و حاشیه شهر اهواز) روز سه شنبه 31 شهریورماه ساعت 12 در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.
در این نشست روند داوری آثار و سطح آثار منتخب مورد بررسی اعضای شورای برگزاری قرار گرفت و هم‌چنین هماهنگی های لازم جهت برگزاری جشنواره صورت گرفت.
ناصر چنانی معاون هنری و دبیر بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان با اشاره به روند انجام داوری آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، خاطر نشان کرد: در بحث انتخاب هیات های داوری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بی‌طرف بوده است. این اداره کل به عنوان یک اداره ناظر، نتایج و میزان تاثیرگذاری فعالیت ها در استان را بررسی و ارزیابی می کند.
چنانی با اشاره به سطح کیفی آثار منتخب یاد آور شد: بر اساس نظر هیات بازبینی، آثار منتخب از سطح کیفی خوبی برخوردار است و امیدوارم که این آثار بتوانند نماینده شایسته ای برای هنر استان باشند.
چنانی با اشاره به رویکرد جدید مدیرکل در حمایت از هنر استان و به ویژه شهرستان ها خاطر نشان کرد: مهمترین تحول جدید در جشنواره این دوره، راه‌‌یابی تعداد زیادی از آثار شهرستانی به مرحله پایانی است که این نشان از رشد کیفی هنر استان و به ثمر رسیدن تلاش‌های مدیرکل در توجه به شهرستان‌ها است.
دبیر جشنواره بیست و نهم گفت: در اداره کل نیز بخش ستادی جشنواره تشکیل شده است که بخش های پشتیبانی، روابط عمومی و حراست متشکل از آقایان دکتر عزیزی، آریایی و ملایری مدیریت آنها را بر عهده دارند.
در پایان، چنانی نتایج این نشست را مفید و ثمر بخش خواند و گفت: نقطه نظرات خوب و سازنده‌ای در این نشست مطرح شد و انتظار می‌رود در دوره‌های جدید این آسیب شناسی‌ها و نقطه نظرات مورد توجه قرار گیرند.
بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان از 8 الی 11 شهریورماه 1396 به دبیری ناصر چنانی در شهرستان اهواز برگزار می شود.

 

 




مطالب مرتبط

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان معرفی شدند

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان معرفی شدند

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» از اندیمشک، «سایلنت هملت؛ سایلنت» و «رسم‌الخط» اهواز و در بخش خیابانی نمایش «درد و ایده» از اهواز و نمایش «قهرمان غریب» از سوسنگرد به جشنواره منطقه‌ای ...

|

نظرات کاربران