در حال بارگذاری ...
در آیین افتتاح یک پرفورمنس

«فروغ ِ ساراپینا» به احترام داوود رشیدی یک دقیقه سکوت کرد

پرفورمنس «فروغ ِ ساراپینا» شب گذشته با یک دقیقه سکوت و اداى احترام به داوود رشیدى کار خود را در تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرد.

نمایش «فروغ ِ ساراپینا» به نویسندگى، طراحى و کارگردانى محسن حسینى شب گذشته با حضور هنرمندانى چون رؤیا نونهالی، مهدى احمدى، فردین خلعتبرى و رضا آشفته به روى صحنه رفت.
 در این نمایش روجا جعفریان از بازیگران ایرانی تئاتر آلمان برای اولین بار در ایران به صحنه می‌رود، مچنین سپیده صیفوری، الهه مونسی، آزاده بهمنش و محسن حسینى در این نمایش به ایفاى نقش می‌پردازند.
از دیگر عوامل می‌توان به فاطمه ذوقی (دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز)، تام ویلمز، یوهان یوهانسن (موسیقى)، محسن حسینی (طراح صحنه)، جلال تهرانی (مشاور در طراحی صحنه و طراح نور)
محسن حسینی (دراماتورگی و کرئوگرافی)، شیرین قیومی (طراح لباس)، مازیار تهرانى (گرافیست)، سلما آقارضی (ساخت دکور پالت‌ها و میزها)، خشایار حسامی (عکاس و ساخت تیزر تبلیغاتى)، نیلوفر یکرنگی (دستیار تصویربرداری) حمید عطایی نژاد و محمد عطایی نژاد (ساخت افکت‌، صدا و امور تدوین برای سیکلوپد)، سارا حدادی (مشاور رسانه اى - مکث)، محمدرضا ایمانیان (مدیر روابط عمومی و تبلیغات - مکث) اشاره کرد.
«فروغِ ساراپینا» به نویسندگى، طراحى و کارگردانى محسن حسینى در سالن استاد ناظر زاده تماشاخانه ایرانشهر به روى صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه تیوال و یا گیشه سالن به دیدن این اثر هنری بنشینند

 




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب و کار سیدمحمدهادی هاشم‌زاده

شکوه فرمالیسم به پشتوانۀ نور، سایه و سرعت
نگاهی به نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب و کار سیدمحمدهادی هاشم‌زاده

شکوه فرمالیسم به پشتوانۀ نور، سایه و سرعت

امین‌رضا نوشین*: نقد ادبی و هنری فرمالیستی، چه آنچه مربوط به ادوار اولیۀ ظهور این نوع از نقد بود و چه آنچه بعداً ظهور یافت، پس از در پیش گرفتن نوعی فروکاست‌‍‌گرایی، با تمرکز بیش‌ازاندازه بر فرم ...

|

گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی
گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی

احسان ملکی، کارگردان نمایش «ماهم مردمی بودیم» که پس از جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، می‌گوید دکور ما در فضایی هندسی شکل گرفته است و با توجه به اینکه طراح صحنه، دکور را هندسی دیده بود، من نیز به عنوان کارگردان در کنار متن رئالیستی و حتی ...

|

نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن
نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن

علیرضا نراقی: با تحولات تئاتر معاصر مفهوم میزانسن به‌مثابه امری بنیادین در هنر نمایش، دچار دگرگونی ماهوی شد. این بدان معنا نیست که میزانسن جایگاه و اهمیت خود را در ظهور یک اجرا از دست داد، بلکه تئاتر ...

|

گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست
گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست

در عرصه تئاتر، ‎ابراهیم پشت‌کوهی نامی شناخته‌شده و کنجکاوی‌برانگیز است؛ کارگردانی از دیار جنوب که علاوه بر هواداران نمایش‌های بومی و جنوبی، موفق شده با خلق سبک خاص خود در تئاتر خیل گسترده‌ای از تماشاگران پایتخت‌نشین را به نمایش‌های خود علاقه‌مند کند. او پس از ...

|

نظرات کاربران