در حال بارگذاری ...
با معرفی منصور خلج، فهیمه میرزاحسینی و کیومرث قنبری آذر

شورای انتخاب کودک و نوجوان جشنواره تئاتر شهر مشخص شد

سه هنرمند تئاتر و تئاتر کودک و عروسکی به عنوان اعضای شورای انتخاب آثار متقاضی حضور در بخش کودک و نوجوان ششمین جشنواره تئاتر شهر معرفی شدند.

به گزارش ایران تئاتر، شورای انتخاب بخش مسابقه تئاتر کودک و نوجوان متشکل از منصور خلج، فهیمه میرزا حسینی و کیومرث قنبری آذر؛ ارزیابی آثار متقاضی حضور در این بخش را آغاز کردند.
منصور خلج نویسنده، کارگردان و پیشکسوت تئاتر کودک و نوجوان در کنار فهیمه میرزاحسینی نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر همچنین کیومرث قنبری آذر نویسنده و مدرس دانشگاه در این دوره از جشنواره انتخاب آثار را انجام خواهند داد.
مطابق فراخوان بخش تئاتر کودک و نوجوان ویژه‌ی آثار عروسکی و صحنه‌ای به شکل رقابتی و حداکثر با حضور 16 گروه نمایشی برگزار می‌شود. نظر به امکانات سالن‌های فرهنگ‌سراها، لازم است نمایش‌های متقاضی متناسب با امکان اجرا در مراکز آماده شود. همچنین 10 اثر راه‌یافته به بخش نهایی جشنواره به انتخاب هیئت‌داوران برای اجرای عمومی در فرهنگسراها موردحمایت قرار خواهند گرفت.
ششمین جشنواره تئاتر شهر توسط سازمان فرهنگی و هنری شهرداری و با شعار «تهران، تکریم زندگی» هفته پایانی آذر و هفته اول دی‌ماه 1396 برگزار می‌شود.

 




نظرات کاربران