در حال بارگذاری ...
تجربه‌ای آزاد از گروه هنری رها

«رقص کاغذ پاره‌ها» در چالوس به صحنه رفت

نمایش «رقص کاغذ پاره‌ها» به کارگردانی مسعود پورمردای تجربه‌ای آزاد از «گروه هنری رها» از ۳۱ مردادماه در سالن آمفی‌تئاتر بهزیستی چالوس به روی صحنه رفت.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «رقص کاغذ پاره‌ها» نوشته محمد یعقوبی و کارگردانی مسعود پور مردای از گروه هنری رها وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چالوس از 31 مردادماه به مدت هفت شب در سالن آمفی‌تئاتر بهزیستی چالوس به روی صحنه رفت.
خلاصه داستان نمایش به زن و مردی می پردازد که در سوئیت یک هتل ساکن شده‌اند، مرد نویسنده ای است که قصد دارد آخرین نمایش نامه خود را بنویسد، در حال نوشتن چند اپیزود نمایشی است. او به دل اجتماع ورود پیدا می کند و با اتفاق هایی روبرو می شود که به نوعی بهم مرتبط هستند. مرد نوشته‌ها را به زن هدیه می‌دهد و زن نمایش نامه را پاره می‌کند و از پنجره سوئیت به بیرون می اندازد و...
در این نمایش سارا رستگار، حمیدرضا کردنائیج، شقایق لواسانی، مرتضی پورداوودی، آیلار محمدی و مسعود پورمرادی به ایفای نقش پرداختند.
مسلم خردمند به عنوان مشاور کارگردان، هستی خیری و وحید پورمرادی، به عنوان دستیاران کارگردان، منشی صحنه و روابط عمومی، فردین حسینی، ساغرعندلیب سحری و سپهر عندلیب سحری به عنوان انتخاب موسیقی، نیما کریم دوست، مهدی عبدالوهابی به عنوان مسئول نور، رضا عیسی پور به عنوان مدیر صحنه، امیر حسین سام، سحر مبشر، صدف رضائیان، صبا نجار پور به عنوان هماهنگی و تدارکات مسعود پورمرادی، فرشته پورمرادی، مسلم خردمند به عنوان طراحان و اجرای دکور و مرتضی منصور سمائی به عنوان طراح بروشور و گرافیست و اعضای گروه هنری رها به عنوان تیم اجرایی در این نمایش همکاری داشتند.
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره بهزیستی شهرستان چالوس از یاریگران این نمایش بودند.
مسعود پورمرادی مدرس دانشگاه و دانشجوی مقطع دکتری رشته ی هوش مصنوعی و مدیر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان چالوس، کارگردان و بازیگر تئاتر و تهیه کننده ی برنامه های فرهنگی و هنری در شهرستان چالوس است
 و در جشنواره تئاتر بین المللی دانشگاهی با اجرای نمایش «سهراب کشی» در مقام بازیگر به کارگردانی مسلم خردمند و نوشته مصطفی اژدرپور و اجرا در تئاتر شهر، خانه هنرمندان، کاخ گلستان و دانشگاه هنر تهران، جشنواره های استانی و منطقه ای ماه، فجر و ترنج در مقام بازیگر و عوامل صحنه به همراه «گروه هنری باران و گروه هنری پدیده» وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چالوس، کارگردانی و بازیگری نمایش «سارقین» نوشته ی حمید رضا کردنائیج و کسب مقام اول در جشنواره دیالوگ استان مازندران را در رزومه کاری خود دارد.

 




نظرات کاربران