در حال بارگذاری ...
پیام پرویز ممنون به برگزارکنندگان نشان جلال ستاری در جشنواره آئینی سنتی

نمره قبولی شاگرد به استاد لطف دیگری دارد

پرویز ممنون نویسنده، پژوهشگر، بازیگر و کارگردان تئاتر به مناسبت دریافت جایزه ستاری در جشنواره آئینی سنتی پیام تشکری برای اهداکنندگان این جایزه منتشر کرد.

به گزارش ایران تئاتر در متن این پیام آمده است:

با سلام از راه دور برای همه دوستان و همکاران خوب و عزیز

از این نشانی که امروز می‌گذارید به دو علت خوشحالم یک اینکه روزی افتخار معلمی دو نفراز هیئت انتخاب پیشنهاد‌دهنده [لاله تقیان و داود فتحعلی بیگی] را داشته‌ام. معلم که به شاگرد نمره می‌دهد امری عادی است اما نمره قبولی شاگرد به استاد لطف و کیف دیگری دارد. چلوکباب است!!

دوم به خاطر دوستی دیرینه‌ام با دکتر جلال ستاری و ارادت ستایش‌آمیز به شناخت وسیع او از فلسفه و فرهنگ و تاریخ و مذهب و بسیاری از زمینه‌های دیگر و قلم توانایش که عمری است بر کاغذ می‌راند و خستگی نمی‌شناسد و البته خدمت یگانه‌ای که او و همسر محترمش در انتشار فصلنامه تئاتر داشتند، یکی از ارزشمند‌ترین آثار مرجع ما در همه زمان‌ها برای همه محققان آینده نمایش ایرانی، علت مضاعفی برای من در دریافت نشانی که به نام اوست.

شمارا از راه دور می‌بوسم. بهترین‌ها را برایتان آرزومندم.

پرویز ممنون

وین پنجشنبه 31 اوت 2017

ممنون سال‌ها رییس دپارتمان تئاتر دانشگاه تهران بوده و شاگردان زیادی را تربیت‌کرده است. او از دولت اتریش نشان پرفسوری دریافت کرده و در معرفی نمایش‌های سنتی ایران به دنیا فعالیت‌های زیادی انجام داده است.

جایزه دکتر جلال ستاری که به پژوهشگران و فعالان عرصه نمایش‌های آیینی و سنتی اهدا می‌شود، جایزه‌ای غیردولتی است که توسط NGO تحت همین عنوان اهداشده و با حمایت دبیرخانه سمینار بین‌المللی نمایش‌های آیین و سنتی امسال چهارمین دوره آن برگزار شد.




نظرات کاربران