در حال بارگذاری ...
از پنجشنبه 16 شهریور؛

آغاز دوباره اجراهای «مُخ‌پریشون‌های شِلِم» در تالار هنر

نمایش «مخ‌پریشون‌های شلم» با کارگردانی مریم آشوری،که به مناسبت برگزاری هجدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی دچار یک هفته وقفه در اجراهایش شده بود، بار دیگر اجراهای خود را از روز پنجشنبه ۱۶ شهریورماه در تالار هنر آغاز خواهد کرد.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، تازه‌ترین اثر مریم آشوری با عنوان «مخ‌پریشون‌های شلم»، به نویسندگی «ساندرا فنیچل‌آشر» و ترجمه «نیما آزادگیلانی»، پس از یک هفته وقفه در اجراها، دوباره از روز پنجشنبه 16 شهریور در تالار هنر روی صحنه می‌رود.

مهرداد باقری، محمد لقمانیان، آنالی شکوری، امین میرزاباقری و عبد آتشانی بازیگران این نمایش هستند.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از: مشاور کارگردان: عبد آتشانی، طراح صحنه: مهدی نیک‌روش، طراحی و دوخت لباس: زهرا یعقوبی، آهنگ‌ساز: عبد آتشانی و مجید خیاطی، نوازندگان: امین پروین، مجید خیاطی و مریم آشوری، مدیران صحنه: حمیدرضا گودرزی، محمدحسن درباغی‌فرد، طراح پوستر و بروشور: بردیا علمی، شاعر: آزاده فرهنگیان، دستیار کارگردان: امین میرزاباقری، دستیار صحنه:کیانا ناصح، طراح گریم: حسین تبریزی، اجرای گریم: حسین تبریزی و لیلا پریشان، طراحی و اجرای پروژکشن: رامین بهادری، طراح نور: علی‌اشرف سماعی، طراح اسکیس: حامد کمالی، عکاس: احسان رافتی، روابط عمومی: میلاد بهشتی، مشاور امور رسانه: احمدرضا حجارزاده.

در خلاصه‌داستان نمایش آمده: در افسانه‌ها آورده‌اند که وقتی کره زمین خلق شد و آدم‌ها باید در آن ساکن می‌شدند، دو فرشته که از مقربان خدا بودند، هر کدام کیسه‌ای همراه داشتند، یکی کیسه‌ای پُر که مربوط به آدم‌های عاقل می‌شد و دیگری کیسه‌ای خالی مربوط به آدم‌های نادان. قرار بود آن آدم‌ها به طور مساوی در همه جای دنیا پخش بشوند.

علاقه‌مندان به تماشای نمایش «مخ‌پریشون‌های شلم» می‌توانند هر روز جز شنبه‌ها، ساعت18 به تالار هنر در نشانی خیابان مفتح جنوبی، جنب ورزشگاه شیرودی،کوچه ورزنده مراجعه بکنند. همچنین برای رزرو بلیت با شماره‌های 09301071061 و 09104924754 تماس بگیرند.




مطالب مرتبط

«پینوکیو» در تالار هنر نمایشنامه‌خوانی می‌شود

«پینوکیو» در تالار هنر نمایشنامه‌خوانی می‌شود

اولین برنامه نمایشنامه‌خوانی تالار هنر در راستای معرفی آثار برتر جهان در قالب نمایشنامه‌خوانی، به نمایشنامه «پینوکیو» با کارگردانی داوود زارع اختصاص پیدا کرده است که در روزهای ابتدایی اردیبهشت 1403 به صحنه خواهد رفت.

|

پهنه رودکی ظرفیت‌ خوبی برای میزبانی رویدادهای مختلف مذهبی و هنری دارد

دیدار مدیرعامل بنیاد رودکی با شهردار منطقه 11 تهران
پهنه رودکی ظرفیت‌ خوبی برای میزبانی رویدادهای مختلف مذهبی و هنری دارد

دیدار مدیرعامل بنیاد رودکی با شهردار منطقه 11 تهران

مدیرعامل بنیاد رودکی و شهردار منطقه 11 تهران در جلسه‌ای پیرامون تعاملات فرهنگی هنری بویژه بهره‌مندی مردم از خدمات فرهنگی و اجتماعی در پهنه رودکی با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

|

آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت
آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 17 فروردین‌ ١۴٠٣ اعلام شد. طبق این گزارش نمایش «هوش پشه‌ای» به کارگردانی سامان کرمی و بازی هوتن شکیبا با 24 اجرا به فروشی 130 میلیون تومانی دست پیدا کرد.

|

نظرات کاربران