در حال بارگذاری ...
برای شرکت در جشنواره بین‌المللی المپیاد نمایش هندوستان

گروه اجرایی «اگر شبى از شب‌هاى تهران مسافرى» عازم دهلی‌نو شدند

گروه اجرایی نمایش «اگر شبى از شب‌هاى تهران مسافرى» برای اجرا در بیست‌وپنحمین جشنواره بین‌المللی تئاتر المپیاد هند عازم دهلی‌نو شدند.

به گزارش ایران تئاتر، گروه اجرایی نمایش «اگر شبى از شب‌هاى تهران مسافرى» کاری از گروه تئاتر آسوریک برای اجرا در بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی المپیاد تئاتر هندوستان که به صورت رقابتی برگزار می‌شود، عازم دهلی‌نو شدند.

نمایش «اگر شبى از شب‌هاى تهران مسافرى» نوشته علی شمس با کارگردانی مشترک جواد صداقت و الهام انبی پیش از این در هفدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی سنتى اجرا با مورد استقبال چشمگیر مخاطبان قرار گرفت. این نمایش همچنین در پلاتو استاد امیرى بوشهر و تالار مولوی تهران نیز برای عموم اجرا شده است.

جواد صداقت و الهام انبی بعنوان کارگردان و بازیگران این نمایش در حالی روز گذشته عازم دهلی‌نو شدند که این زوج هنری در چهارمین روز هجدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی تازه‌ترین اثر نمایشی مشترک خود با عنوان «بهادر» را در بخش تولیدات تازه این جشنواره در تالار چهارسو برای مخاطبان تئاتر اجرا کردند.

نمایش های «اتللو به روایت ونگوک»، «جاناتان کلاغ ساحره شده»، «گورستان»، «باغ آلبالو»، «بهادر»، «دستاری که بر پیکر اسب...» از جمله آثار نمایشی جواد صداقت هستند.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین المللی المپیاد هندوستان سپتامبر ٢٠١٧ (شهریورماه) برگزار میشود.




نظرات کاربران