در حال بارگذاری ...
پس از اجراهای موفق در آمل

«درخت زندگی» در جشنواره تئاتر خیابانی مریوان به صحنه می‌رود

راه‌یابی نمایش «درخت زندگی» از مازندران به دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان

نمایش « درخت زندگی» به نویسندگی و کارگردانی مشترک محسن اردشیر و غنچه شکوهیان  زوج هنری آملی از مازندران به بخش آزاد دوازدهمین  جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان راه  یافت.
به گزارش ایران تئاتر: در این نمایش  اسماعیل شایان‌پور به‌عنوان دستیار کارگردان، گروه را همراهی می‌کند و علی‌اصغری قاجاری  به‌عنوان بازیگر اصلی به همراه افشین نبی پور و مهیار ورزگان و نگار مجدد و مریم سبک رو و حسنا هدایتی و مبینا کلوانی  به ایفای نقش می‌پردازند و طراحی صحنه این نمایش را  نیز  محسن اردشیر  عهده‌دار است.
داستان   این نمایش به موضوع ایدز و بیماران خاص می‌پردازد که با زبان بدن با تماشاگران و مخاطبان ارتباط برقرار می‌کند.
 این نمایش از اسفند سال گذشته تاکنون 8 بار در مناطق مختلف شهر آمل برای شهروندان  اجراشده  و مورد استقبال مخاطبان نیز قرارگرفته است. «درخت زندگی» علاوه بر چند تک اجرا در آمل، دو بار از تاریخ 10 تا 17 اردیبهشت و 25 تا 30  تیر 96 در آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی «خانه پدری هنرمندان» این شهرستان به اجرا درآمده است.
گفتنی است که در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی  مریوان سه کارگاه آموزشی از ایده تا اجرا، کارگاه بدن دیوانه و کارگاه نمایش خلاق برگزار خواهد شد که در کارگاه نمایش خلاق این جشنواره  محسن اردشیر نویسنده و کارگردان این نمایش  از تحصیل‌کرده‌های رشته نمایش و از فعالان عرصه تئاتر آمل و مازندران  به تدریس خواهد پرداخت.
دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی  مریوان از 17 الی 22 شهریور ماه 96 در سه بخش آزاد، آیینی – سنتی و بخش کودک و نوجوان در شهر مریوان برگزار خواهد شد .




مطالب مرتبط

دومین روز جشنواره تئاتر خیابانی مریوان با همراهی باران برگزار شد

از عاشقانه‌های یک پوتین تا گلریزانی برای زنان کار 
دومین روز جشنواره تئاتر خیابانی مریوان با همراهی باران برگزار شد

از عاشقانه‌های یک پوتین تا گلریزانی برای زنان کار 

در دومین روز از اجراهای شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، استقبال مخاطبان همراه با قطرات زندگی‌بخش باران پاییزی، میزبان هنرمندان شد. 

|

استقبال گرم مردم از نخستین روزِ اجراهای جشنواره مریوان

از دیدار با «بلبل دریاچه» تا غولی که از آدم بودن پشیمان شد
استقبال گرم مردم از نخستین روزِ اجراهای جشنواره مریوان

از دیدار با «بلبل دریاچه» تا غولی که از آدم بودن پشیمان شد

نخستین روز از شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، میزبان حضور گرم تماشاگران این شهر از جمله «بلبل دریاچه» بود و شاهد اجرای 23 نمایش با موضوع‌هایی متفاوت و متنوع شد.

|

نظرات کاربران