در حال بارگذاری ...
با تمدید اجرا برای سومین بار

«ماه پیشونی» در پردیس تئاتر تهران می‌ماند

نمایش عروسکی «ماه پیشونی» به کارگردانی آزاده انصاری پس از موفقیت در جذب مخاطبان در پردیس تئاتر شهرزاد و حضور در «پردیس تئاتر تهران» اجراهای خود را ادامه می‌دهد.

به گزارش ایران تئاتر بنا به استقبال چشمگیر مخاطبان و علاقمندان و نیز با توجه به هدف‌های گروه این نمایش برای بار سوم در سال 96 در «پردیس تئاتر تهران» به اجرای خود ادامه می‌دهد.
آزاده انصاری کارگردان «ماه پیشونی» با اشاره به ویژگی‌های این نمایش گفت: با توجه به ظرفیت‌های این نمایش و شرایط تولید آن‌که به‌نوعی می‌تواند الگوی مناسبی برای تولید نمایش‌های کودک و غیرتجاری محسوب شود؛ این نمایش در «پردیس تئاتر تهران» به اجراهای خود ادامه می‌دهد تا عزیزانی که به هر دلیل موفق به دیدن این نمایش نشده‌اند بتوانند از دیدن آن بهره‌مند شوند.
گفتنی است نمایش «ماه پیشونی» به کارگردانی آزاده انصاری؛ نمایش برگزیده جشنواره تئاتر عروسکی بوده و در تیر و مردادماه سال جاری نیز در پردیس تئاتر شهرزاد به مدت 30 شب و در «پردیس تئاتر تهران» به مدت ۱۵ شب میزبان مخاطبان خود بوده است.

 




مطالب مرتبط

با حکم دبیر بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک نوجوان

داوران مسابقه نوجوان جشنواره 28 اردکان معرفی شدند
با حکم دبیر بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک نوجوان

داوران مسابقه نوجوان جشنواره 28 اردکان معرفی شدند

قطب‌الدین صادقی، رضا فیاضی، حسن دولت‌آبادی، شهره سلطانی و آزاده انصاری، نمایش‌های بخش مسابقه نوجوان بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک نوجوان اردکان را داوری خواهند کرد.

|

نظرات کاربران