در حال بارگذاری ...
از امشب با تغییر ساعت

نمایش جدید مسعود طیبی به روی صحنه می رود

نمایش «هنگامه ای که هملت به دست جادوگران مکبث کشته شد» به نویسندگی و کارگردانی مسعود طیبی از ۱۹ شهریور با تغییر ساعت در سالن انتظامی اجرا خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «هنگامه ای که هملت به دست جادوگران مکبث کشته شد» به نویسندگی و کارگردانی مسعود طیبی  که تا کنون با استقبال پرشور مخاطبان روبرو شده است ، از این پس با تغییر ساعت به 20:30 در سالن انتظامی اجرا خواهد شد.

«هنگامه ای که هملت به دست جادوگران مکبث کشته شد» داستان مرگ جادوگران مکبث است ، آن ها پس از نابودی قدرت مکبث به سراغ هملت می روند تا این مجنون را از عرش به فرش برسانند.

کارگردان این نمایش دیدن«هنگامه‌ای که هملت به دست جادوگران مکبث کشته شد»  را به کسانی که با هملت و مکبث آشنا هستند و از مکر جادوگران زمانه خود باخبرند توصیه می‌کند.

در این نمایش  در این نمایش روشنک رضایی مهر، شهرزاد صانع،  ماریه ماشاالهی، علیرضا قیدری و ایمان میرهاشمی ایفای نقش می‌کنند.
از دیگر عوامل نمایش می‌توان به امیرحسین شفیعی(تهیه‌کننده)، هاله بهبودی(دستیار کارگردان)، بتسابه نعیمایی(طراح لباس و گریم)، مسعود طیبی(طراح صحنه و موسیقی)، شهاب مهربان(طراح نور)، سهیل عباسی(طراح حرکت)، آریاز ذوالفقاری(هماهنگی و برنامه‌ریزی)، محمدرضا قیدری(عکاس)، مهرنوش قهرمانی(مشاور رسانه‌ای)، آزاده شفیعی(روابط عمومی) و سمیه طیبی(تبلیغات مجازی /کانون تبلیغاتی چکامه ماندگار) اشاره کرد.

نمایش «هنگامه‌ای که هملت به دست جادوگران مکبث کشته شد» از ۱۵ شهریور تا ۴ مهر ساعت 20:30 در تماشاخانه استاد انتظامی واقع در خیابان ایرانشهر بوستان هنرمندان به‌ روی صحنه خواهد رفت.

 




مطالب مرتبط

نقدی بر نمایش «نفرین رزالین» نوشته و کار مسعود طیبی

رومئو و ژولیت؛ قربانیان عشقی نافرجام در رقابت صاحبان قدرت
نقدی بر نمایش «نفرین رزالین» نوشته و کار مسعود طیبی

رومئو و ژولیت؛ قربانیان عشقی نافرجام در رقابت صاحبان قدرت

سیدعلی تدین صدوقی: این شب‌ها گذرتان به تئاتر شهر بیفتد در سالن قشقایی می‌توانید تماشاگر نمایش «نفرین رزالین» تازه‌ترین اثر نمایشی مسعود طیبی باشید. نمایشی که درام معروف «رومئو و ...

|

نظرات کاربران