در حال بارگذاری ...
سه خبر از جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

از انتشار کتاب تا کارگاه‌های آموزشی

انتشار کتاب جشنواره دوازدهم و برگزاری دومین کارگاه آموزشی قطب‌الدین صادقی در روز گذشته و برگزاری کارگاه «نمایش خلاق» از مهم‌ترین رویدادهای اخیر جشنواره تئاتر خیابانی مریوان است.

به گزارش ایران تئاتر کتاب جشنواره دوازدهم در 108 صفحه منتشر شد. مدیر مسئول کتاب سید فاتح بادپروا و سردبیر آن امید بی نیاز است.
اطلاعات جامع جشنواره را می‌توان از این کتاب استخراج کرد. فهرست بخش‌های کتاب شامل موارد زیر است:
پیام مسئولین به جشنواره/ هیات های انتخاب و داوری جشنواره/ بخش مسابقه/ آثار آیینی و سنتی/ آثار کودک و نوجوان/ آثار ملل/ بخش مرور/ کارگاه های آموزشی/ شورای سیاست گذاری جشنواره/ ستاد برگزاری تهران/ ستاد برگزاری جشنواره مریوان (مسئولان کمیته ها)
کتاب جشنواره دوازدهم در 108 صفحه، در قطع خشتی، به صورت تمام رنگی و با تیراژ 1000 نسخه منتشر شد.
دومین کارگاه آموزشی دکتر قطب الدین صادقی با عنوان «از ایده تا اجرا» برگزار شد.
دومین جلسه ورک شاپ دکتر قطب الدین صادقی با موضوع «از ایده تا اجرا» در تاریخ 19 شهریور از ساعت 10:30 در محل سالن مجتمع فرهنگی هنری برگزار شد. در این کارگاه مباحث تخصصی چون؛ چگونگی طراحی و پیدایش ایده، ویژگی های ایده، ارائه و طرح ایده، تبدیل ایده به دیالوگ، تبدیل دیالوگ به حرکت و تفاوت نمایش خیابانی با نمایش صحنه ای مطرح شد.
همچنین دومین کارگاه آموزشی «نمایش خلاق» در حاشیه جشنواره دوازدهم برگزار شد.
دومین کارگاه آموزشی نمایش خلاق با حضور محسن اردشیر از ساعت 9 صبح روز دوشنبه، 20 مهر، در محل سالن مجتمع فرهنگی هنری و با حضور هنرجویان کودک و نوجوان آغاز شد. در این کارگاه آقای اردشیر مبانی بازیگری را در زمینه های پایه و تخصصی به صورت عملی و به تناسب توانایی آن ها به هنرجویان آموزش داد و تمرینات متنوعی را با ایشان تجربه نمود.

 




مطالب مرتبط

دومین روز جشنواره تئاتر خیابانی مریوان با همراهی باران برگزار شد

از عاشقانه‌های یک پوتین تا گلریزانی برای زنان کار 
دومین روز جشنواره تئاتر خیابانی مریوان با همراهی باران برگزار شد

از عاشقانه‌های یک پوتین تا گلریزانی برای زنان کار 

در دومین روز از اجراهای شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، استقبال مخاطبان همراه با قطرات زندگی‌بخش باران پاییزی، میزبان هنرمندان شد. 

|

استقبال گرم مردم از نخستین روزِ اجراهای جشنواره مریوان

از دیدار با «بلبل دریاچه» تا غولی که از آدم بودن پشیمان شد
استقبال گرم مردم از نخستین روزِ اجراهای جشنواره مریوان

از دیدار با «بلبل دریاچه» تا غولی که از آدم بودن پشیمان شد

نخستین روز از شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، میزبان حضور گرم تماشاگران این شهر از جمله «بلبل دریاچه» بود و شاهد اجرای 23 نمایش با موضوع‌هایی متفاوت و متنوع شد.

|

نظرات کاربران