در حال بارگذاری ...
در تماشاخانه پایتخت

اختتامیه‌ی رپرتوار سه نمایش اقتباسی برگزار می شود

اختتامیه‌ی رپرتوار سه نمایش اقتباسی از گروه فیلم و تئاتر «وَ ناگهان» روز پنج‌شنبه ۲۳ شهریورماه ساعت ۱۵ در تماشاخانه‌ی پایتخت برگزار خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر اختتامیه و معرفی اثر برتر رپرتوار سه نمایش اقتباسی نوشته‌ی روزبه حسینی که در گروه «و ناگهان» توسط سه کارگردان جوان، از 22 مرداد تا 13 شهریورماه در خانه هنرمندان سالن استاد انتظامی، به صحنه رفتند، روز پنج شنبه 23 شهریور ساعت 15 در تماشاخانه پایتخت برگزار خواهد شد.

«چرا که صدای من با صدای تو آشناست» به کارگردانی فاطیما بهارمست، «مزاحم بورخس نشو» به کارگردانی مرتضی حقیقت بیان و «من در پوست شیرم نمی گنجم» به کارگردانی صبا آزادی توسط شش داور از سرشناسان عرصه‌ی هنر و تماشاگران، در طول 18 شب مورد داوری و ارزیابی قرار گرفتند؛ رؤیا نونهالی، عادل بزدوده، سعید اسدی، اکتای براهنی، رامتین شهبازی و محمد امیریاراحمدی، داوران این رپرتوار بوده‌اند.

در این مراسم داوران اثر برگزیده را معرفی خواهند کرد و هم‌چنین بهترین کارگردان، بهترین بازیگر زن، و بهترین بازیگر مرد از نگاه تماشاگران نیز معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

گفتنی‌ست ورود و شرکت در مراسم اختتامیه‌ که با حضور گروه‌های نمایشی و جمعی از اهالی رسانه وو و هنرمندان برگزار خواهد شد، برای علاقمندان آزاد است.

تماشاخانه‌ی پایتخت واقع در میدان فلسطین، خیابان طالقانى، بین سرپرست و فریمان، پلاک ٥٤٢ بوده و نمایش برگزیده در این تماشاخانه اجرای دیگری خواهد داشت که در اخبار تکمیلی آن گفته خواهد شد.

 




مطالب مرتبط

گفت‌و‌گو با عضو هیئت انتخاب آثار مرور بخش مسابقه صحنه‌ای تئاتر فجر

روزبه حسینی: کیفیت بالای نمایش‌های استانی نسبت به تهران شگفت‌انگیز است
گفت‌و‌گو با عضو هیئت انتخاب آثار مرور بخش مسابقه صحنه‌ای تئاتر فجر

روزبه حسینی: کیفیت بالای نمایش‌های استانی نسبت به تهران شگفت‌انگیز است

روزبه حسینی، عضو هیئت انتخاب آثار مرور بخش مسابقه صحنه‌ای جشنواره تئاتر فجر، تاکید کرد به طرز شگفت‌انگیزی، کفه کیفیت تولیدات استان‌ها نسبت به نمایش‌های تهران سنگین‌تر بود.

|

پویایی نمایش‌های سنتی؛ میراث ناملموس ایران

پویایی نمایش‌های سنتی؛ میراث ناملموس ایران

روزبه حسینی: هنرهای نمایشی و بومی ما به‌عنوان میراث ناملموس قدمت بیشتری نسبت به برخی از دیگر داشته‌های فرهنگی و هنری‌ ایران زمین در طول سالیان دراز دارند اما متأسفانه کمتر موردتوجه قرار ...

|

نظرات کاربران