در حال بارگذاری ...
توسط دپارتمان آموزشی تئاتر باران

دوره‌ی آموزشی «زندگی گروهی، تئاتر، بازیگری و طبیعت» برگزار می‌شود

دوره‌ی آموزشی اجرایی با عنوان «زندگی گروهی، تئاتر، بازیگری و طبیعت» با تأکید بر واکنش‌های بدن به ریتم و صدا در طبیعت توسط دپارتمان آموزشی تئاتر باران با هدایت میلاد نیک‌آبادی برگزار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر این کارگاه به مدت 10 روز در دهه‌ی سوم مهرماه در فضای جنگلی یکی از روستاهای استان گیلان با آموزش و هدایت میلاد نیک‌آبادی برگزار می‌شود.

در این کارگاه، افراد شرکت‌کننده طی 10 روز زندگی تحت عنوان یک گروه نمایشی، در طول هرروز 7 ساعت به تمرینات ویژه‌ی بازیگری که سرفصل‌های زیر در آن تمرینات لحاظ خواهد شد می‌پردازند.
 رهاسازی بدن
تقویت دیدن و شنیدن در بازیگری   
تربیت بدن برای واکنش به محیط
تأثیرات محیط بر احساس و بدن
تربیت حس با استفاده از عناصر موجود در طبیعت
اجرایی وپرفرماتیوکردن محیط
دریافت و انتقال احساس و کنش به فضا
بدن به مثابه دیالوگ
ایجاد ریتم و موسیقی خلاقه با استفاده از عناصر طبیعی
تأمینِ محلِ اسکان، غذا و تمامی امکانات رفاهی و تدارکات به عهده‌ی تئاتر باران است.
 هر شب در محل اقامت گروه، نمایش‌های کوتاه بر اساس تمریناتِ روزانه و آموزش‌های انجام‌گرفته توسط هنرجویان شرکت‌کننده اجرا می‌شود که در روز پایانی نیز نمایش‌های برگزیده در محلهای تعیین‌شده برای ساکنین روستای محلِ اقامت اجرا خواهد شد.
 پخش فیلم تئاتر و تحلیل و بررسی شیوه‌های بازیگری و کارگردانی آن آثار از دیگر برنامه‌های این سفر خواهد بود.
 لازم به ذکرست این دوره‌ی آموزشی بدون همراه داشتن هرگونه وسیلهی ارتباطی و تکنولوژیک از قبیلِ موبایل، تبلت، لپ تاب و... خواهد بود.
 تشریح سرفصل‌های آموزشی و دیگر جزئیات برنامه‌های سفر در جلسه توجیهی در تاریخ چهارشنبه 5 مهرماه ساعت 15 در تئاتر باران انجام خواهد شد.
ضروری است علاقمندان جهت شرکت در این جلسه با شماره‌های ۶۶۱۷۶۸۲۵ تماس گرفته یا به‌صورت حضوری به آدرس تئاتر باران واقع در خیابان انقلاب، ابتدای فلسطین جنوبی، پلاک۲۹۲/۱ مراجعه و ثبت‌نام نمایند.




نظرات کاربران