در حال بارگذاری ...
 پیام تبریک مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران برای دریافت مدال نوشین سردبیر ایران تئاتر

اصحاب رسانه؛ آیینه ای که امیدها و آرزوها را تجسم می‌بخشند

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران، انتخاب سردبیر ایران تئاتر را بعنوان عضو فعال انجمن و خبرنگار سال جشن انجمن منتقدان خانه تئاتر تبریک گفت. 

 به گزارش ایران تئاتر، ارمغان بهداروند مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران با انتشار پیامی انتخاب علی اکبر عبدالعی زاده سردبیر سایت ایران تئاتر بعنوان عضو فعال  سال انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر و به پاس توجه جدی به ایجاد اشتغال برای هم صنفی ها،انتشار سالنامه تئاتر،نگارش سند چشم انداز تئاتر و سردبیری ایران تئاتر و اهدای مدال نوشین به این فعال رسانه‌ای را تبریک گفت.
متن پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران بدین شرح است:
هوالحکیم 
حضور مسئولانه‌ی اصحاب خبر در آنات تئاتر امروز، مجال مغتنمی است که شایستگی تلاش‌ها و بایستگی‌های بهبودبخش را به نمایش می‌گذارد. این همسایگی هم چون آیینه ای است که امیدها و آرزوها را تجسم می‌بخشد و مقصد پیشرو نزدیکتر می‌نمایاند. خوشحالیم که به ممارست هنرمندان تئاتر و مبادرت مسئولانه اصحاب رسانه، رسالت خبری خبرنگاران تئاتر بیش از پیش اثرگذارتر شده است. انتخاب سردبیر سایت ایران تئاتر که جلوه‌گاه تلاش و اندیشه اهالی تئاتر است، به عنوان عضو فعال انجمن و خبرنگار برگزیده جشن انجمن منتقدان خانه تئاتر در سال ۱۳۹۶ گواه این تعالی و ترقی است. صمیمانه این انتخاب خجسته را به آقای علی اکبر عبدالعلی‌زاده و همه همکاران ارجمندم در مجموعه سایت ایران تئاتر و پورتال استانی تبریک عرض می‌نماییم و از توجه هیات مدیره محترم انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر و دست‌اندرکاران این جشن تقدیر بعمل می‌آوریم.
ارمغان بهداروند- مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»

تصنیف‌خوانی مجالس زنانه در قالب نمایش ایرانی
نگاهی به نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»

تصنیف‌خوانی مجالس زنانه در قالب نمایش ایرانی

سیدعلی تدین‌صدوقی: نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»، همان‌طور که از نامش به ذهن متبادر می‌شود، خود در ورطه بلبشویی به لحاظ متن و اجرا به‌نوعی سردرگمی و تکرار افتاده است. به دیگر سخن نمی‌توان ...

|

بلیت فروشی «مجنون آن لیلی» آغاز شد

بلیت فروشی «مجنون آن لیلی» آغاز شد

بلیت‌فروشی موسیقی-نمایش «مجنون آن لیلی» به کارگردانی و آهنگسازی پیمان خازنی که در تالار حافظ روی صحنه می‌رود، آغاز شد. 

|

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری فراخوان اجرای نمایش در تماشاخانه‌های مهر و ماه خود را در راستای اهداف و سیاست‌های خود و به‌منظور انتخاب آثار نمایشی شایسته‌ برای اجرا در سال 1403 از گروه‌ها و کارگردانان فعال، اساتید دانشگاه، دانشجویان تئاتر و جوانان خلاق دعوت کرد.

|

گفت‌وگو با کاظم نظری، مدیرکل هنر‌های نمایشی

از عملکرد شورای ارزشیابی و نظارت تا پای کار بودن مدیران تئاتری
گفت‌وگو با کاظم نظری، مدیرکل هنر‌های نمایشی

از عملکرد شورای ارزشیابی و نظارت تا پای کار بودن مدیران تئاتری

کاظم نظری با اشاره به عملکرد مثبت شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش و نبود نگاه شخصی و سلیقه‌ای در بررسی آثار، از پای کار بودن همه مدیران تئاتری سخن گفت.

|

نظرات کاربران