در حال بارگذاری ...
روی خط جشنواره تئاتر استان تهران

برنامه اجراهای آخرین روز بیست و دومین جشنواره تئاتراستان تهران

در چهارمین و آخرین روز جشنواره تئاتر استان تهران ۲۷ شهریور ۵ اثر نمایشی در سالن‌های فرهنگسرای رازی ورامین، فرهنگسرای امام‌خمینی پاکدشت، خانه فرهنگ شهرستان پیشوا و مجتمع فرهنگی هنری ملائک شهرستان قرچک روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «من...» نوشته حمید ورد ،کار گروهی از دماوند و نمایش «خواب در فنجان خالی» نوشته نغمه ثمینی  به کارگردانی عباس ایمانی از بهارستان طی ساعت 15 و 20 در فرهنگسرای رازی شهرستان ورامین اجرا می‌شود.

نمایش «شانس تنها یک بار در خانه کسی را می زند» نوشته و کارگردانی احسان رحیمدل از پاکدشت ساعت 15 و 17 در فرهنگسرای امام خمینی شهرستان پاکدشت روی صحنه می‌رود.

نمایش «پری روی» نوشته محسن سراجی و کارگردانی مجید گنج دوست از پردیس ساعت 17 و 18:30 در خانه فرهنگ شهرستان پیشوا اجرا می شود.

نمایش «ناز کنیز» نوشته محمد مختاری و کاری از امیر بدلی از شهرستان قرچک در ساعت 18 در مجتمع فرهنگی هنری ملائک شهرستان قرچک روی صحنه خواهد رفت.

همچنین کارگاه با محوریت تئاتر خیابانی توسط دکتر قطب الدین صادقی طی ساعت 13:30 الی 15 در پلاتو استاد وزیری شهرستان ورامین  و کارگاه بازیگری و اجراگردانی در تئاترفروم توسط آریان رضایی در ساعت 10 الی 13 در سینما هنر شهرستان پیشوا برپا خواهد شد.

همچنین کارگاه بازیگری و انتقال تجربه توسط ستاره اسکندری در ساعت 10 الی 13 و کارگاه با محوریت تئاتر خیابانی توسط دکتر قطب الدین صادقی طی ساعت 13:30 الی 15 در پلاتو استاد وزیری شهرستان ورامین  و کارگاه بازیگری و اجراگردانی در تئاترفروم توسط آریان رضایی در ساعت 10 الی 13 در سینما هنر شهرستان پیشوا برپا خواهد شد.

بیست و دومین جشنواره تئاتر استان تهران به دبیری محمد حسین اسماعیلی از تاریخ 24 الی 28 شهریور در شهرستان ورامین برگزار می شود.




مطالب مرتبط

مهدی نصیری:

انتخاب آثار خیابانی جشنواره تئاتر استان تهران سخت بود
مهدی نصیری:

انتخاب آثار خیابانی جشنواره تئاتر استان تهران سخت بود

مهدی نصیری، عضو هیئت انتخاب بخش خیابانی بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر استان تهران، آثار رسیده به این رویداد را با کیفیت ارزیابی کرد که همین ویژگی، کار ارزیابی و انتخاب نمایش‌ها را سخت ساخته بود.

|

نظرات کاربران