در حال بارگذاری ...
سهیلا جلودارزاده نماینده مجلس شورای اسلامی:

ای کاش مسبب اصلی این بد بختی‌ها «قند خون» را می دید

روز گذشته سهیلا جلودارزاده نماینده مجلس شورای اسلامی همراه با مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی و ارمغان بهداروند به تماشای نمایش «قند خون» به کارگردانی لیلی عاج در پلاتو اجرای مجموعه تئاترشهر نشستند.

به گزارش ایران تئاتر سهیلا جلودارزاده نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان اجرا ضمن تقدیر از گروه اجرایی گفت: نمایش «قند خون» عین احساس و اتفاقی بود که در جامعه کارگری ما بعد از تعطیلی کارخانه‌ها شکل گرفت. ای کاش کسانی که مسبب اصلی این بد بختی‌ها هستند و با سودجویی‌های خود وضعیت اسفناکی را برای جامعه کارگری ما رقم ‌زدند این نمایش را می دیدند و از کرده خود پشیمان می شدند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: چقدر خوب است که هر مسئولی این نمایش را ببیند و یک روز و یک لحظه زندگی کارگری را تجربه کند تا به مرداب فقر و محرومیت پی ببرد. دیدن کارگرانی که به همین علت خودکشی کردند و یا با سم تمام اعضای خانواده خود را کشتند. بنده در این راه تمام تلاشم را میکنم که تلخی‌های موجود تمرکز ما را برای مبارزه با این نابرابری‌ها ازبین نبرد و ما با تمام توان به دنبال رفع این نابرابری‌ها هستیم.
وی افزود: این سال‌ها نظام جمهوری اسلامی نشان داده که این اتفاقات و نابرابری‌ها باقی نخواهد ماند و به کمک خداوند متعال شرایط روز به روز بهتر خواهد شد و در پایان باید از مدیریت تئاترشهر برای تولد دوباره هنر با مسئولیت اجتماعی غیر سفارشی تشکر کنیم و امیدوارم این نمایش شروع و تولدی دوباره برای تئاتر در حوزه مسئولیت اجتماعی باشد.
نمایش اجتماعى قند ِ خون  به نویسندگى و کارگردانى لیلى عاج از پنجشنبه ٢٣ شهریورماه ساعت ١٨:٣٠ در پلاتو اجراى مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفته است. در این اثر نمایشى الهام شعبانى، ارسطو خوش رزم و پریا به عنوان بازیگر و بهارک شهبازى (سرمایه‌گذار) ، توماج دانش بهزادى (مشاور کارگردان)، فرشاد رضایى (آهنگساز)، الهام شعبانى (طراح لباس)، على پویا قاسمى (طراح صحنه)، فریده براتى (گرافیست)، کیوان ضیاءپور (طراح نور)، سارا حدادى (مدیر روابط عمومى و مشاور رسانه‌اى - مکث)، کاملیا غزلی (مدیر امور بین الملل)، مهدى کریمى (ساخت تیزر)، ابوالفضل خدابندلو(دستیار کارگردان)، هانیه عنایتی (منشى صحنه)، سهیلا سرمدی، مژگان مدنی (دستیاران طراح‌صحنه) و بهاره صباحى (عکاس) دیگر عوامل اجرایی این نمایش هستند.

 




نظرات کاربران