در حال بارگذاری ...
در پیام برزین ضرغامی به جشنواره تئاتر استان تهران عنوان شد

اعتلای هنر تئاتر درگرو آموزش‌های صحیح

برزین ضرغامی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به بیست و دومین جشنواره تئاتر استان تهران پیام داد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از تئاتر تهران، در متن پیام برزین ضرغامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران آمده است:
آرمان و هدف نهایی هنر کشف ناشناخته‌ها و رسیدن به لایه‌های پنهان ابعاد شخصیت انسانی است و این میسر نمی‌شود مگر با مکاشفه و جستجو در واقعیت‌های موجود زندگی بشری. در این میان هنر تئاتر می‌کوشد با خلاقیت و نوآوری در همه‌ی زمینه‌ها به آن مهم دست یابد.
به یقین رشد و اعتلای هنر تئاتر درگرو آموزش‌های صحیح، تکیه برنوآوری و تجربه گرایی و استفاده بهینه از اساتید و پیشکسوتان و فرصت دادن به جوانان است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران سعی کرده در این مسیر گام بردارد و به ویژه با اولویت قرار دادن آموزش، آینده ی مطمئنی را برای هنر تئاتر استان تهران رقم بزند.
 در این راستا در بیست و دومین جشنواره تئاتر استان تهران نیز، برگزاری کارگاه ها و نشست های تخصصی و آموزشی در جشنواره مد نظر قرار گرفت و با استقبال بی نظیر هنرمندان مواجه شد.
بیست ودومین جشنواره تئاتر استان تهران معیادگاه عاشقان این تجربه و نوآوری است که تلاش یک ساله هنرمندانی را به تصویر می کشد که با پژوهش، مطالعه و تجربه به آن حقایق دست یافته اند.
بی تردید این جشنواره بهانه ای است تا مجدداً هنرمندان عرصه تئاتر با شور و نشاط دو چندان گرد هم آیند و تجارب با ارزششان را در رقابتی سالم به تصویر کشند.
بر خود لازم می دانم از تلاش ها و پیگیری های مجدانه انجمن هنرهای نمایشی استان، گروه ها و هنرمندان خوب این دیار کهن که در اعتلای فرهنگ غنی تئاتر استان کوشا بوده اند تقدیر و تشکر نمایم.
در پایان مقدم همه اساتید، فرهیختگان، هنرمندان تئاتر استان و گروه های راه یافته از سراسر استان به بیست و دومین جشنواره تئاتر استانی را گرامی می داریم. به امید هنرآفرینی هنرمندان و نوجویان عرصه نمایش بر سکوهای رفیع هنر ایران اسلامی.

 

برزین ضرغامی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران

 




مطالب مرتبط

مهدی نصیری:

انتخاب آثار خیابانی جشنواره تئاتر استان تهران سخت بود
مهدی نصیری:

انتخاب آثار خیابانی جشنواره تئاتر استان تهران سخت بود

مهدی نصیری، عضو هیئت انتخاب بخش خیابانی بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر استان تهران، آثار رسیده به این رویداد را با کیفیت ارزیابی کرد که همین ویژگی، کار ارزیابی و انتخاب نمایش‌ها را سخت ساخته بود.

|

نظرات کاربران