در حال بارگذاری ...
با همت اعضای گروه نمایش

رامین پرچمی تولد 44 سالگی را در «غسالخونه» جشن گرفت

هنرمند کشورمان دیشب در "غسالخونه" تالار حافظ در میان علاقمندان تئاتر جشن ۴۴ سالگی گرفت.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر رامین پرچمی هنرمند  تئاتر، تلویزیون و سینمای کشورمان که در نمایش "غسالخونه" در تالار حافظ روی صحنه می‌رود و  نقش "اوس ابرام" را بر عهده دارد، از سوی جمعی از هنرمندان و اهالی تئاتر و سینمای کشور و همچنین خانواده و هم بازیهایش غافلگیر شد و پس از پایان اجرای نمایش تولد ۴۴ سالگی به یاد ماندنی را در کنار همبازیانش جشن گرفت.
گفتنی است این نمایش به کارگردانی مصطفی ملک مکان و نویسندگی سهند خیرآبادی و نقش آفرینی بازیگرانی همچون: (به ترتیب حضور در صحنه) شبنم گودرزی، نادر فلاح، علی برقی، محمد حسینی، مصطفی پور‌یوسف، جوانه دلشاد، حسین سپهرنژاد، اریک قاراسمیان، اردوان اربابی، هادی محرابی، رامین پرچمی تا تاریخ ۱۹ مهر، ساعت ۱۹:۰۰ در تالار حافظ پذیرای تماشاگران و دوستداران تئاتر است. همچنین تهیه کنندگی این اثر به عهده موسسه فرهنگی هنری نسل آفتاب است.
علاقه مندان برای خرید بلیت این نمایش می توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

سهند خیرآبادی، کارگردان نمایش «این دنیا یه کنسرت... به من بدهکاره» مطرح کرد

تصور، ارزشش بیشتر از تصویر است
سهند خیرآبادی، کارگردان نمایش «این دنیا یه کنسرت... به من بدهکاره» مطرح کرد

تصور، ارزشش بیشتر از تصویر است

سهند خیرآبادی نویسنده و کارگردان نمایش «این دنیا یه کنسرت... به من بدهکاره» که در تئاتر شهر روی صحنه است، می‌گوید تصور، ارزشش بیشتر از تصویر است -جمله‌ای که در قالب دیالوگ مهران یکی از دو بازیگر این نمایش می‌شنویم- بنابراین در نمایش ما، مخاطبان سعی بر تصور وقایع و رخدادهایی ...

|

نظرات کاربران