در حال بارگذاری ...
با رأی هیئت‌داوران

برگزیدگان بیست ونهمین جشنواره تئاتر مازندران معرفی شدند

برگزیدگان بخش‌های مختلف بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر مازندران در مراسم اختتامیه این جشنواره معرفی و جوایز خود را دریافت کردند.

به گزارش ایران تئاتر، هیئت‌داوران این جشنواره در بخش طراحی بروشور هیئت‌داوران با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 150 هزار تومان از رضا پیراینده طراح بروشور نمایش «مسلخ» از تنکابن تقدیر کرد.

در بخش موسیقی لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 150 هزار تومان به‌طور مشترک به حمیدرضا خسروی لرگانی برای انتخاب موسیقی نمایش «بر پدر هر چی دروغ‌گو لعنت» از نوشهر و خشایار پارسا برای انتخاب موسیقی نمایش «مسلخ» از تنکابن اهدا شد.

در بخش طراحی لباس لوح تقدیر و جایزه نقدی 150 هزارتومانی به علیرضا شریفی، طراح لباس نمایش «بر پدر هر چی دروغ‌گو لعنت» از نوشهر رسید. در بخش طراحی صحنه هیئت‌داوران با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی 150 هزارتومانی به‌طور مشترک از عطا روح‌بخش طراح صحنه نمایش‌ «پلی از جنس شیشه» از بابل و رضا پیراینده و نعیم صالحی طراحان صحنه نمایش «مسلخ» از تنکابن تقدیر کرد. جوایز این بخش را «حمیدرضا برزگر»، «محمد شجاعی»، «علیرضا قنبری» و «رحیم ناظریان» داوران مرحله نخست جشنواره اهدا کردند.

در بخش بازیگری زن هیئت‌داوران با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی 100 هزارتومانی به‌طور مشترک، از فرشته پیاده‌روحی برای بازی در نمایش «پلی از جنس شیشه» از بابل و «نازلی عادلی‌زاده» برای بازی در نمایش «ساعت گرگ‌ومیش» از آمل تقدیر کرد. جایزه رتبه سوم بازیگری زن شامل لوح تقدیر جشنواره و جایزه نقدی 200 هزارتومانی را به «عادله سلطانی» بازیگر نمایش «امپرسیون؛ جیغ بنفش» از بابل رسید. جایزه رتبه دوم جشنواره شامل لوح تقدیر جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ 450 هزار تومان به‌صورت گروهی به نیلوفر شهفری، کیمیا هوشمند و ملیکا رادمند برای بازی در نمایش «بر پدر هر چی دروغ‌گو لعنت» از نوشهر رسید. هیئت‌داوران در بخش بازیگری زن برای رتبه نخست انتخابی نداشت.

در بخش بازیگری مرد ضمن تقدیر از سید هادی احمدی برای بازی در نمایش «امپرسیونیست جیغ بنفش» و اهورا گل عموپور برای بازی در نمایش «پلی از جنس شیشه» و اهدای لوح تقدیر و جایزه 100 هزارتومانی، جایزه رتبه سوم بازیگری مرد شامل لوح تقدیر جشنواره و جایزه نقدی به 200 هزارتومانی به‌صورت مشترک به «مجید شعاعی» بازیگر نمایش «ساعت گرگ‌ومیش» آمل و «فرهاد داوری» بازیگر نمایش «بر پدر هر چی دروغ‌گو لعنت» از نوشهر رسید.

هیئت‌داوران لوح تقدیر جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال را برای رتبه دوم بازیگری مرد به‌طور مشترک به امید طیرانی بی‌غم بازیگر نمایش «سوپ بوقلمون» از بابلسر و بهزاد فیضی بازیگر نمایش «حقایقی درباره‌ی یک ماهی مرده» بابل اهدا کرد.

تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی 400 هزارتومانی رتبه نخست بازیگری مرد نیز به «بهراد محمدی» بازیگر نمایش «بر پدر هر چی دروغ‌گو لعنت» از نوشهر رسید.

در بخش نویسندگی هیئت‌داوران ضمن تشکر از متن‌های ارسالی «امپرسیون جیغ بنفش» نوشته پیام لاریان، «سوپ بوقلمون» سید امیر رستگار، «حقایقی درباره‌ یک ماهی مرده» نوشته محمد چرمشیر، «پلی از جنس شیشه» نوشته نگار عابدی و «مسلخ» نوشته حامد جلالی فراهانی، با اهدا لوح تقدیر جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ دو میلیون ریال در بخش نویسنده بومی استان از رضا امیر صالحی نویسنده متن «ساعت گرگ‌ومیش» از آمل و در بخش درام اقتباسی از حمیدرضا خسروی لرگانی نویسنده متن «بر پدر هرچی دروغ‌گو لعنت» از نوشهر تقدیر کرد.

در بخش کارگردانی جایزه رتبه سوم به صورت مشترک به علی محمدی‌حاجی کارگردان نمایش «حقایقی درباره یک ماهی مرده» و فرهاد عرب کارگردان نمایش «امپرسیون جیغ بنفش» رسید. سینا علیپور برای کارگردانی نمایش «سوپ بوقلمون» جایزه 300 هزارتومانی رتبه دوم کارگردانی را از آن خود کرد و جایزه رتبه نخست کارگردانی شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و 500 هزار تومان وجه نقد به حمیدرضا خسروی لرگانی برای کارگردانی نمایش «بر پدر هر چی دروغ‌گو لعنت» رسید.




نظرات کاربران