در حال بارگذاری ...
با دعوت روزبه حسینی

«من در پوست شیرم نمی‌گنجم» ویژه اهالی هنر و ادبیات به صحنه می‌رود

روزبه حسینی سرپرست گروه «و ناگهان» امروز از تمامی اهالی هنر و ادبیات برای دیدن آخرین اثر گروه فیلم و تئاتر «و ناگهان» در اجرای ویژه‌ی هنرمندان، دعوت به عمل آورد.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر روزبه حسینی نویسنده و طراح نمایش «من در پوست شیرم نمی‌گنجم»، به کارگردانی صبا آزادی، کلیه‌ی هنرمندان و نویسندگان را برای دیدن اجرای امروز (چهارشنبه 29 شهریورماه) ساعت 20:30 به تماشاخانه پایتخت فراخواند.
نمایش «من در پوست شیرم نمی‌گنجم» که در رپرتوار اقتباسی سه نمایش اقتباسی از گروه و ناگهان، مورد تقدیر تماشاگران در بخشهای کارگردانی و بازیگری زن قرار گرفته و همچنین از سوی هیأت داوران: رؤیا نونهالی، عادل بزدوده، سعید اسدی، رامتین شهبازی، اکتای براهنی و محمد امیریاراحمدی به عنوان اثر برگزیده انتخاب شده است، تنها سه شب دیگر در تماشاخانه‌ی پایتخت روی صحنه می‌رود. در این نمایش بازیگرانی چون: فرهاد تفرشى، علیرضا درّى، کیا شقاقى، میثم غنى زاده و فاطمه نوروزى ایفای نقش می‌کنند. نیما قپانوری طراحی و ساخت ویدئو مپ این نمایش، و پویا نوروزی ساخت و اجرای زنده‌ی موسیقی آن را بر عهده دارد. سیما شکری، علی افشاری، سعید لیل‌آبادی، شبنم ارجستانی، بهداد شیرمحمدی، رسول نورمحمدزاده، رحمان حسینی، حمیدرضا جدیدی گروه کارگردانی و اجرای بخشهای مختلف هنری این نمایش هستند.
نمایش «من در پوست شیرم نمی‌گنجم» امروز چهارشنبه در تماشاخانه پایتخت، ساعت ٢٠:٣٠ برای هنرمندان روی صحنه خواهد رفت. این نمایش جمعه 31 شهریور به اجراهای خود پایان خواهد داد.
نشانی تماشاخانه‌ی پایتخت خیابان طالقانى، بین فلسطین و وصال، نبش فریمان، پلاک ٥٤٢

 




مطالب مرتبط

گفت‌و‌گو با عضو هیئت انتخاب آثار مرور بخش مسابقه صحنه‌ای تئاتر فجر

روزبه حسینی: کیفیت بالای نمایش‌های استانی نسبت به تهران شگفت‌انگیز است
گفت‌و‌گو با عضو هیئت انتخاب آثار مرور بخش مسابقه صحنه‌ای تئاتر فجر

روزبه حسینی: کیفیت بالای نمایش‌های استانی نسبت به تهران شگفت‌انگیز است

روزبه حسینی، عضو هیئت انتخاب آثار مرور بخش مسابقه صحنه‌ای جشنواره تئاتر فجر، تاکید کرد به طرز شگفت‌انگیزی، کفه کیفیت تولیدات استان‌ها نسبت به نمایش‌های تهران سنگین‌تر بود.

|

پویایی نمایش‌های سنتی؛ میراث ناملموس ایران

پویایی نمایش‌های سنتی؛ میراث ناملموس ایران

روزبه حسینی: هنرهای نمایشی و بومی ما به‌عنوان میراث ناملموس قدمت بیشتری نسبت به برخی از دیگر داشته‌های فرهنگی و هنری‌ ایران زمین در طول سالیان دراز دارند اما متأسفانه کمتر موردتوجه قرار ...

|

نظرات کاربران