در حال بارگذاری ...
در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر

کتاب «هفت عصر هفتم پاییز» رونمایی می‌شود

مراسم رونمایی از کتاب «هفت عصر هفتم پاییز» به نویسندگی ایوب آقاخانی روز چهارشنبه پنجم مهرماه در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، مراسم رونمایی از کتاب «هفت عصرِ هفتم پاییز» نوشته ایوب آقاخانی به‌عنوان بیست و نهمین اثر مکتوب این نویسنده و کارگردان تئاتر، ساعت 17:30 روز چهارشنبه پنجم مهرماه همزمان با سالروز شکست حصر آبادان با حضور تعدادی از هنرمندان و مدیران در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار خواهد شد.
گروه تئاتر «پوشه» طی اجرای عمومی دو نمایش‌های «تکه‌های سنگین سرب» و «زنانی که به بزها خیره شده‌اند» به‌عنوان تازه‌ترین آثار این گروه، از نسخه چاپی این دو نمایشنامه نیز رونمایی کرده بودند.
«هفت عصرِ هفتم پاییز» عنوان نمایشی است که این روزها به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان تئاتر است. در این اثر نمایشی که هرروز غیر از شنبه‌ها ساعت 19:45 به مدت زمان 70 دقیقه به صحنه می رود رحیم نوروزی و لیلا بلوکات به‌عنوان بازیگر حضور دارند.
نمایش «هفت عصر هفتم پاییز» در دل داستانی عاشقانه به زاویه‌هایی از زندگی شهید محمد جهان آرا از فرماندهان مطرح دوران هشت سال دفاع مقدس می پردازد.
علاقه‌مندان و تماشاگران می توانند برای آگاهی از تازه‌ترین رویدادها و اطلاعات آثار نمایشی مجموعه تئاتر شهر به سایت این مجموعه با آدرس www.teatreshahr.com مراجعه کنند.

 




مطالب مرتبط

برگزیدگان جشنواره نمایشنامه‌نویسی چهارراه معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره نمایشنامه‌نویسی چهارراه معرفی شدند

در آیین اختتامیه سومین جشنواره سراسری نمایشنامه‌نویسی اقتباسی چهارراه فاطمه داودی مازندرانی و مرجان فخار نویسندگان نمایشنامه «گنج پنجم» از دو استان تهران و مرکزی در رتبه سوم، مهدی یزدانی نویسنده نمایشنامه «خسرو شیرین شاپور» از استان تهران در رتبه دوم قرار گرفتند و دیپلم ...

|

نشستی با کارگردان و بازیگران نمایش «نوزده نودونه»

واکنش به رویدادهای جامعه، مهم‌ترین وظیفه هنرمند است
نشستی با کارگردان و بازیگران نمایش «نوزده نودونه»

واکنش به رویدادهای جامعه، مهم‌ترین وظیفه هنرمند است

کارگردان و بازیگران نمایش «نوزده نودونه»، با حضور در «ایران تئاتر»، از موضوع، شیوه اجرایی، فرم و ریخت این اثر اجرایی گفتند که این روزها در سالن چهارسو تئاتر شهر روی صحنه است.

|

«نوزده، نود و نه» در تالارچهارسو روی صحنه می‌رود

«نوزده، نود و نه» در تالارچهارسو روی صحنه می‌رود

 نمایش «نوزده، نود و نه»، به کارگردانی ایوب آقاخانی و تولید مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، با موضوع ایثار و فداکاری کادر پزشکی و پرستاری در دوره همه‌گیری ویروس کرونا، در مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

|

نظرات کاربران