در حال بارگذاری ...
از 12 مهرماه در تماشاخانه استاد انتظامی

«قطار سانست لیمیتد» به صحنه می رود

«قطار سانست لیمیتد» به کارگردانی فرانک حیدریان در تماشاخانه استاد انتظامی به صحنه می رود.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «قطار سانست لیمیتد» نوشته کورمک مک کارتی و با ترجمه و کارگردانی فرانک حیدریان از 12 مهرماه به صحنه می رود.

در این نمایش  احمد ساعتچیان و مهدی بجستانی ایفای نقش می کنند.

فرانک حیدریان و احمد ساعتچیان پیش از این در نمایش «اسم من ریچل کوری است» که نمایشی مستند از زندگی ریچل کوری دختر آمریکایی که برای فعالیت انسان دوستانه به غزه سفر می کند، با هم همکاری کرده بودند.

هم چنین فرانک حیدریان پیش از این در نمایش هایی چون ملاقات به کارگردانی شهاب حسینی و احمد ساعتچیان،‌ برگشتی در کار نیست به کارگردانی رضا کریم خانی و در اینجا به کارگردانی آیلین کیخایی ایفای نقش کرده است.
از دیگر آثار برجسته کورمک مک کارتی می توان به  چون پیرمردها کشوری ندارند و نصف النهار خون و جاده اشاره کرد.

از دیگر عوامل این نمایش می توان از علی پازوکی(دستیار کارگردان و عکاس)، گیتی جعفری(طراح لباس) و نیما عاشوری(طراح پوستر و بروشور) نام برد.
نمایش «قطار سانست لیمیتد» از 12 مهر تا 3 آبانماه، هر روز ساعت 21 در تماشاخانه استاد انتظامی واقع در خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، خانه‌ی هنرمندان ایران به صحنه خواهد رفت.




مطالب مرتبط

پرسش محمد مسگری، کارگردان نمایش «خواب مرد مُرده»

چرا حضور در کافه را به تماشای تئاتر ترجیح می‌دهیم؟
پرسش محمد مسگری، کارگردان نمایش «خواب مرد مُرده»

چرا حضور در کافه را به تماشای تئاتر ترجیح می‌دهیم؟

محمد مسگری، کارگردان «خواب مرد مرده» با بیان اینکه هنرمندان نیز در عدم حمایت از تئاتر سهیم هستند، می‌گوید ما بین تئاتر و کافه، کافه را انتخاب می‌کنیم و با همان پول بلیت قهوه می‌خوریم و برای تئاتر وقت نمی‌گذاریم.

|

نظرات کاربران