در حال بارگذاری ...
با حضور 160 بازیگر در فسا

تعزیه میدانی «وترالموتور» غیاث آباد برگزار می‌شود

تعزیه میدانی «وترالموتور» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا زراعتی با حضور ۱۶۰ نفر بازیگر در رده‌های مختلف در زمینی به مساحت ۱ هکتار در روستای غیاث آباد از توابع شهرستان فسا برگزار می شود.

 محمدکاظم رحمانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا با اعلام این خبر افزود: هنرمندان هنرهای تجسمی شهرستان فسا با طراحی و ساخت المان هایی از ضریح نمادین حضرت ابا عبداله الحسین (ع)، کاخ یزید و ... جلوه های ویژه هنری را در روز اجرا به نمایش خواهندگذاشت.
رحمانی تصریح کرد: این تعزیه با موضوع بصیرت و روشنگری، شهادت حضرت علی اصغر (ع) و سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران با وفایش راروایت می کند و پیش بینی شده است بیش از بیست و پنج هزار نفر از عاشقان و دوستداران اهل بیت (ع) از آن دیدن کنند.
رحمانی خاطر نشان کرد که در این نمایش مذهبی برای اولین بار تعدادی از مددجویان اصلاح و تربیت اداره زندان فسا نیز در آن نقش آفرینی می کنند. گفتنی است که تعزیه میدانی وترالموتور روز یکشنبه 9 مهرماه مصادف با عصر روز عاشورا ساعت 30/15 عصر جنب شرکت صنعتی واقع در کیلومتر 10 جاده فسا داراب (روستای غیاث آباد) برگزار می گردد.




نظرات کاربران