با حکم دبیر بیست و یکمین دوره جشنواره ،
مدیر بازاریابی و تبلیغات جشنواره تئاتر دانشگاهی معرفی شد
طی حکمی از سوی حسین عبدالهی، مدیر بازاریابی و تبلیغات بیست و یکمین جشنواره بینالمللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب شد.
به گزارش ایران تئاتر طی حکمی از طرف حسین عبدالهی دبیر جشنواره، محمدامین علیزاده به عنوان مدیر بخش بازاریابی و تبلیغات این دوره از جشنواره تئاتر دانشگاهی منصوب شد.
در حکم صادر شده از سوی دبیر جشنواره بینالمللی تئاتر دانشگاهی ایران آمده است:
«نظر به شایستگی، تخصص و حسن سابقهی جنابعالی در عرصه بازاریابی و تبلیغات، به موجب این حکم به عنوان مدیر بازاریابی و تبلیغات بیست و یکمین جشنواره بینالمللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب میشوید. از آنجا که جشنواره تئاتر دانشگاهی از جمله رویدادهای بزرگ فرهنگی کشور است، انتظار آن میرود تا با بهرهمندی از نظر اساتید و پیشکسوتان این حوزه، زمینه لازم برای ارتقاء و اعتلای تئاتر دانشگاهی فراهم گردد. امید است در پناه خرد لایتناهی در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.»
شایان ذکر است طی برنامه ریزی انجام شده، بیست و یکمین جشنواره بینالمللی تئاتر دانشگاهی ایران، با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری از تاریخ از ۱۶ تا ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ به دبیری حسین عبدالهی در تهران برگزار خواهد شد.