در حال بارگذاری ...

تسهیلات ویژه «خنکای ختم خاطره» برای دانشجویان

نمایش «خنکای ختم خاطره» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ سه روز در هفته جاری برای دانشجویان تخفیف در نظر گرفته است.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «خنکای ختم خاطره» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه هفته جاری (2 تا 4 دی) برای دانشجویان تخفیف دارد. با توجه به اینکه اجراهای این نمایش از هفته گذشته بدون هیچ گونه تخفیفی آغاز شده است و بنا به درخواست مکرر دانشجویان، گروه اجرایی در نظر دارد تا در سه روز یاد شده تعداد محدودی بلیت با 30% تخفیف به دانشجویان اختصاص دهد. دانشجویان علاقمند به استفاده از این تسهیلات می‌توانند به صورت حضوری و با ارائه کارت دانجشویی به گیشه تماشاخانه ایرانشهر مراجعه نمایند.
فاطمه معتمدآریا، حمیدرضا آذرنگ، علی سلیمانی، مرتضی آقاحسینی، مجید رحمتی، امین میری، بهنام شرفی، پریا وزیری ، سارا شاهرودیان، امید سلیمی، هیراد آذرنگ و ماهرخ لک بازیگران این اثر هستند.
« خنکای ختم خاطره » تا 21 دی ماه ساعت 20 در سالن استاد سمندریان مجموعه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.
خلاصه داستان « خنکای ختم خاطره» از زبان نویسنده: « پس از سال‌ها سربازی از زیر خاک زنده بیرون می‌آید و تنها نشانی‌اش نامِ بی‌نشانِ اوست ... یوسف. حالا گروهی به دنبالِ یوسف گمشده‌ها می‌گردند. »
وحید لک (مجری طرح و مدیرتولید)، رضا مهدی‌زاده (طراح صحنه)، الهام شعبانی (طراح لباس)، همراز بیان (طراح پوستر)، عباس عباسی (طراح گریم)، محمدجواد طالبی (موسیقی)، یوسف عبدالرضایی (عکس)، محمد گودرزیانی (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، احسان دلدار (مدیر هماهنگی اجرا)، امیرعلی پریز (مدیر صحنه)،راضیه اسماعیلی (منشی‌صحنه)، آوا فیاض (مدیر تبلیغات و مشاور رسانه‌) و فواد خراباتی (مدیر روابط‌عمومی) ، فرزین طاهری (مستندساز) پیام نیکخواه (عکس پشت‌صحنه) عوامل این نمایش هستند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی
گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی

احسان ملکی، کارگردان نمایش «ماهم مردمی بودیم» که پس از جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، می‌گوید دکور ما در فضایی هندسی شکل گرفته است و با توجه به اینکه طراح صحنه، دکور را هندسی دیده بود، من نیز به عنوان کارگردان در کنار متن رئالیستی و حتی ...

|

نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن
نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن

علیرضا نراقی: با تحولات تئاتر معاصر مفهوم میزانسن به‌مثابه امری بنیادین در هنر نمایش، دچار دگرگونی ماهوی شد. این بدان معنا نیست که میزانسن جایگاه و اهمیت خود را در ظهور یک اجرا از دست داد، بلکه تئاتر ...

|

گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست
گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست

در عرصه تئاتر، ‎ابراهیم پشت‌کوهی نامی شناخته‌شده و کنجکاوی‌برانگیز است؛ کارگردانی از دیار جنوب که علاوه بر هواداران نمایش‌های بومی و جنوبی، موفق شده با خلق سبک خاص خود در تئاتر خیل گسترده‌ای از تماشاگران پایتخت‌نشین را به نمایش‌های خود علاقه‌مند کند. او پس از ...

|

نظرات کاربران