در حال بارگذاری ...
از۲۴ دی ماه

خروس در ایرانشهر غلیظ می‌خواند

۲۴ دی نمایش وقتی خروس غلیظ می‌خواند به نویسندگی و کارگردانی علی شمس درسالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر نمایش تجربی وقتی خروس غلیظ می‌خواند به کارگردانی علی شمس از ۲۴ دی تا ۲۳ بهمن در تالار تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه است. انگاره این نمایش: وقتی زمان به‌جای افقی بودن، عمودی بر هستی ما قرار می‌گیرد گذشته، آینده و آینده، گذشته می‌شود. علی شمس کارگردان نمایش؛ طراحی نور این نمایش را نیز انجام می‌دهد.

بازیگران این نمایش: (به ترتیب ورود به صحنه) بانیپال شومون، سام کبود وند، امیر بابا شهابی، آناهیتا درگاهی، مارال فرجاد، زری محتشم و حسین پاکدل

دیگر کارورزان این نمایش: طراح گرافیک: محمد شمس، آهنگساز و طراح صدا: بابک کیوانی، طراح صحنه: امید اکبری، طراح لباس: مقدی شامیریان، طراح گریم: ثمین سالک، دستیار دوم کارگردان: مسعود رمضانی، مدیران صحنه: معین طاری، شهروز زعفر، عکس: حسن هندی، معین طاری، دستیاران لباس: دینا یوسف پور، آنوش آوانسیان، دوخت لباس: حسین پناهی، سرپرست دکور: سید مصطفی طباطبائی نسب، دستیار صحنه: لیلا طاهری، ساخت نیم‌تنه و عروسک: منا تعظیمی، ساخت آکساسوار چوب: سید محسن رفعتی، ساخت ربات: پیشگام رباتیک، مشاور طراح و نورپرداز: علیرضا میرانجمی، ساخت و اجرای مدار نور: میلاد ابراهیمی، مدیر تبلیغات: علی ژیان، تبلیغات مجازی: گروه جارچی، عکاس جارچی: پریچهر ژیان، ساخت تیزر: پن استودیو (فرزام شکاری، لیلا جعفری، جاوید علیپور، فرزین شکاری) با تشکر از معین طاری، مشاور رسانه‌ای: عسل عباسیان،

تهیه‌کنندگان این نمایش: ماهان حیدری، مانفرد اسماعیلی، دستیار و برنامه‌ریز: الهه برادران، مجری طرح: سید رسول حسینی
بلیت این نمایش رامی توانید از تارنمای تیوال تهیه کنید

 




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی
گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی

احسان ملکی، کارگردان نمایش «ماهم مردمی بودیم» که پس از جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، می‌گوید دکور ما در فضایی هندسی شکل گرفته است و با توجه به اینکه طراح صحنه، دکور را هندسی دیده بود، من نیز به عنوان کارگردان در کنار متن رئالیستی و حتی ...

|

نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن
نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن

علیرضا نراقی: با تحولات تئاتر معاصر مفهوم میزانسن به‌مثابه امری بنیادین در هنر نمایش، دچار دگرگونی ماهوی شد. این بدان معنا نیست که میزانسن جایگاه و اهمیت خود را در ظهور یک اجرا از دست داد، بلکه تئاتر ...

|

گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست
گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست

در عرصه تئاتر، ‎ابراهیم پشت‌کوهی نامی شناخته‌شده و کنجکاوی‌برانگیز است؛ کارگردانی از دیار جنوب که علاوه بر هواداران نمایش‌های بومی و جنوبی، موفق شده با خلق سبک خاص خود در تئاتر خیل گسترده‌ای از تماشاگران پایتخت‌نشین را به نمایش‌های خود علاقه‌مند کند. او پس از ...

|

نظرات کاربران