در حال بارگذاری ...
همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

«او» و «شازده کوچولو» به اجراهای خود پایان می‌دهند

نمایش های «او» به کارگردانی آرش دادگر و «شازده کوچولو» به کارگردانی مصطفی قربان پور شامگاه یکشنبه ۲۵ شهریورماه همزمان با فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به اجراهای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان می‌دهند.

به گزارش ایران تئاتر، شامگاه یکشنبه 25 شهریورماه و در آستانه فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی نمایش‌های «او» به کارگردانی آرش دادگر در سالن استاد سمندریان و «شازده کوچولو» به کارگردانی مصطفی قربان پور در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی به اجراهای عمومی خود پایان می‌دهند.
شایان‌ذکر است نمایش‌های «مُزامُزا» به کارگردانی سیروس همتی و «کمدی الهی، جلد برزخ» به کارگردانی ابراهیم پشت کوهی در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی به ترتیب در ساعت‌های 18:30 و 20:30 از روز یکشنبه اول مهرماه اجراهای عمومی خود را آغاز می‌کنند.




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب و کار سیدمحمدهادی هاشم‌زاده

شکوه فرمالیسم به پشتوانۀ نور، سایه و سرعت
نگاهی به نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب و کار سیدمحمدهادی هاشم‌زاده

شکوه فرمالیسم به پشتوانۀ نور، سایه و سرعت

امین‌رضا نوشین*: نقد ادبی و هنری فرمالیستی، چه آنچه مربوط به ادوار اولیۀ ظهور این نوع از نقد بود و چه آنچه بعداً ظهور یافت، پس از در پیش گرفتن نوعی فروکاست‌‍‌گرایی، با تمرکز بیش‌ازاندازه بر فرم ...

|

گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی
گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی

احسان ملکی، کارگردان نمایش «ماهم مردمی بودیم» که پس از جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، می‌گوید دکور ما در فضایی هندسی شکل گرفته است و با توجه به اینکه طراح صحنه، دکور را هندسی دیده بود، من نیز به عنوان کارگردان در کنار متن رئالیستی و حتی ...

|

نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن
نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن

علیرضا نراقی: با تحولات تئاتر معاصر مفهوم میزانسن به‌مثابه امری بنیادین در هنر نمایش، دچار دگرگونی ماهوی شد. این بدان معنا نیست که میزانسن جایگاه و اهمیت خود را در ظهور یک اجرا از دست داد، بلکه تئاتر ...

|

گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست
گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست

در عرصه تئاتر، ‎ابراهیم پشت‌کوهی نامی شناخته‌شده و کنجکاوی‌برانگیز است؛ کارگردانی از دیار جنوب که علاوه بر هواداران نمایش‌های بومی و جنوبی، موفق شده با خلق سبک خاص خود در تئاتر خیل گسترده‌ای از تماشاگران پایتخت‌نشین را به نمایش‌های خود علاقه‌مند کند. او پس از ...

|

نظرات کاربران