در حال بارگذاری ...
با اعلام آمار مخاطبان دو نمایش در ایرانشهر مشخص شد

« او» و «شازده کوچولو» بیش از 5300 تماشاگر جذب کردند

نمایش‌های «او» و «شازده کوچولو» با جذب مجموع ۵۳۱۶ مخاطب به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر،  نمایش‌های «او» به کارگردانی آرش دادگر با 1 هزار و 813 مخاطب و «شازده کوچولو» به کارگردانی مصطفی قربان پور با 3 هزار 503 مخاطب به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.
نمایش‌های «شازده کوچولو» و « او» که به ترتیب از 29 مرداد و8 شهریور در ساعت‌های 19 و 21  اجرای عمومی خود را در سالن‌های ناظرزاده و سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بودند، شامگاه یکشنبه 25 شهریورماه به کار خود در این مجموعه پایان دادند.
نمایش «او» به کارگردانی آرش دادگر در 31 اجرای خود پذیرای 1 هزار و 813 مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، 471 مخاطب با بلیت‌های 45 هزار تومانی، 736 مخاطب با بلیت‌های ۳۰ و ۳۵  هزار تومانی و 485 مخاطب با بلیت های 20 و 25 به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد 465 مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.
طبق این آمار، فروش نمایش «او» طی 31 اجرا مبلغ 47 میلیون و 437 هزار تومان بوده است.
نمایش «شازده کوچولو» به کارگردانی مصطفی قربان پور نیز در 27 اجرای خود پذیرای 3 هزار و 503 مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، 2555 مخاطب با بلیت‌های 50 و 40  هزار تومانی، 458 مخاطب با بلیت 35 و 30  هزار تومانی و 85 مخاطب نیر با بلیت های 25 و 20 هزار تومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد 405 مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.
طبق این آمار، فروش نمایش «شازده کوچولو» طی 27 اجرا مبلغ 125میلیون و 151 هزار تومان بوده است.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی
گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی

احسان ملکی، کارگردان نمایش «ماهم مردمی بودیم» که پس از جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، می‌گوید دکور ما در فضایی هندسی شکل گرفته است و با توجه به اینکه طراح صحنه، دکور را هندسی دیده بود، من نیز به عنوان کارگردان در کنار متن رئالیستی و حتی ...

|

نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن
نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن

علیرضا نراقی: با تحولات تئاتر معاصر مفهوم میزانسن به‌مثابه امری بنیادین در هنر نمایش، دچار دگرگونی ماهوی شد. این بدان معنا نیست که میزانسن جایگاه و اهمیت خود را در ظهور یک اجرا از دست داد، بلکه تئاتر ...

|

گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست
گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست

در عرصه تئاتر، ‎ابراهیم پشت‌کوهی نامی شناخته‌شده و کنجکاوی‌برانگیز است؛ کارگردانی از دیار جنوب که علاوه بر هواداران نمایش‌های بومی و جنوبی، موفق شده با خلق سبک خاص خود در تئاتر خیل گسترده‌ای از تماشاگران پایتخت‌نشین را به نمایش‌های خود علاقه‌مند کند. او پس از ...

|

آمار فروش سه ماهه تماشاخانه ملک منتشر شد

آمار فروش سه ماهه تماشاخانه ملک منتشر شد

دو نمایش «شام خداحافظی» و «ناکجاآباد» که آبان، آذر و دی امسال در تماشاخانه‌ ملک روی صحنه رفتند، در مجموع بیش از یک میلیارد و 400 میلیون تومان بلیت فروختند.

|

نظرات کاربران